توقیف یک‌هزار و 500 موتورسیکلت متخلف در رودسر

رمضانعلی پورقاسم پیش از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اینکه برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف در راستای پیشگیری از جرائم در رودسر اجرایی شده است اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف به منظور جلب رضایت مردم توسط پلیس عملیاتی شده است.

وی به توقیف یک‌هزار و 561 دستگاه موتورسیکلت متخلف در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیتی از ابتدای امسال تاکنون در رودسر اشاره کرد و افزود: در مدت مذکور 178 دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

فرمانده انتظامی رودسر دلیل توقیف وسایل نقلیه مذکور را ایجاد مزاحمت و تولید صدای ناهنجار خواند و بیان کرد: نداشتن پلاک، کلاه ایمنی و گواهینامه و همچنین رانندگی مخاطره‌آمیز و ... از دیگر دلیل‌های توقیف موتورسیکلت‌ها در رودسر است.

پورقاسم، خواستار پرهیز از تخلفات رانندگی توسط موتورسیکلت‌سواران در رودسر شد و تصریح کرد: موتورسیکلت‌سواران زمینه آرامش و آسایش خود و دیگران را فراهم کنند.

*کشته شدن دو نفر در تصادف رانندگی رودبار

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: ساعت 22 شب گذشته یک دستگاه سواری سمند در محور فرعی علی‌آباد به طارم در شهرستان رودبار به دلیل تجاوز به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف کرد.

مهیار رستگار به کشته شدن راننده موتورسیکلت در تصادف مذکور اشاره کرد و افزود: ترکنشین موتورسیکلت حین انتقال به بیمارستان جان باخته است.

وی بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و یادآور شد: استفاده از کلاه ایمنی می‌تواند ضربه‌های ناشی از تصادفات را تا حد بسیاری کاهش دهد.