منصوریان: تیم ما برای دربی آماده است

 علیرضا منصوریان پیش از برگزاری هشتاد و سومین دربی پایتخت در نشست خبری خود که امروز (پنجشنبه) در روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد، اظهار داشت: در ابتدا به بهادر عبدی تسلیت می‌گویم به‌دلیل درگذشت والدینش. درباره بازی فردا هم باید بگویم تیم ما آماده و کامل است. ما سعی کردیم در این سه روز که بعد از بازی با ماشین‌سازی زمان داشتیم، بچه ها را به لحاظ روحی به فرم ایده‌آل برسانیم.

کاملاً پرسپولیس را می‌شناسیم
وی در ادامه یادآور شد: ما از 15 روز پیش پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و کاملاً رقیب سنتی‌مان را می‌شناسیم. ما فقط در زمین رقیب هستیم و در بیرون زمین با هم رفیقیم. ما برای تیم پرسپولیس احترام قائل هستیم. این تیم، تیم خوبی است. همچنین به شخصه برای برانکو که سال‌ها برای فوتبال ما زحمت کشیده است، احترام قائلم.

کسی نمی‌تواند با نتایج گذشته برنده دربی باشد
سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه به جذابیت دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد و گفت: جذابیت این بازی برای هواداران دو تیم بسیار بالاست. برای من یا برانکو مسئله فنی است و البته فضای دربی متفاوت است. نه ربطی به عملکرد تیم‌ها در هفته‌های گذشته ارتباط دارد و نه سایر مسائل. کسی نمی‌تواند با نتایج گذشته برنده دربی باشد.

امیدوارم ما برنده دربی باشیم
«من با نفت مقابل پرسپولیس بازی کرده‌ام، اما این اولین دربی‌ام به‌عنوان مربی استقلال است»، منصوریان با بیان این جمله خاطر نشان کرد: پرسپولیس فصل گذشته نتیجه خوبی مقابل استقلال گرفته و این مسئله قطعاً به آنها کمک می‌کند، اما به‌هر حال من خواسته‌هایی دارم و برانکو هم خواسته‌هایی که فکر می‌کنم بازی قشنگی شود و امیدوارم ما پیروز باشیم.

نتیجه دربی ربطی به عملکرد من در نفت و یا مربیان گذشته استقلال ندارد
وی درباره اینکه حس حضور در دربی اول چیست، گفت: دربی اول مانند رانندگی نیست که رانندگی کنیم تا یاد بگیریم. نتیجه هم ربطی به عملکرد من در نفت یا مربیان گذشته استقلال ندارد. ما می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بگیریم.

بازیکنانم کم حرف می‌زنند، بیشتر کار می‌کنند و حس خوبی به من می‌دهند
سرمربی تیم فوتبال استقلال شرایط تیمش را مطلوب خواند و تصریح کرد: به‌صورت بازیکنان که نگاه می‌کنم آنها روحیه خوبی دارند. کم حرف می‌زنند، بیشتر کار می‌کنند و حس خوبی به من می‌دهند. تجربه من در چند سال گذشته می‌گوید بازیکنانم را قبل از این بازی‌ها آزمایش کنم.