سپاهان از سد ماشین سازی گذشت/صبا به پیروزی نرسید

دو دیدار آغازین هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم‌ سپاهان اصفهان در تبریز مقابل ماشین‌سازی تبریز و شکست سیاه‌جامگان مقابل صبای قم به اتمام رسید.

دو تیم ماشین‌سازی و سپاهان که از ساعت 17 امروز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز به مصاف هم رفته‌ بودند، جدال‌شان در پایان به برتری یک بر صفر تیم میهمان انجامید. رضا میرزایی در دقیقه 22 تنها گل این بازی را به‌ثمر رساند.

سیدمهدی سید‌علی که قضاوت این دیدار را به‌عهده داشت، به امین قاسمی‌نژاد و آندرانیک تیموریان از ماشین‌سازی و جلال‌الدین علی‌محمدی و آرمین سهرابیان از سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با این پیروزی 10 امتیازی شد و ماشین‌سازی با شش امتیاز به کار خود ادامه می‌دهد. زردپوشان درحالی در این بازی به پیروزی رسیدند که احسان حاج‌صفی در دقیقه 88 یک پنالتی را از دست داد و مانع از افزایش تعداد گل‌های تیمش شد.

همچنین در دیگر بازی این هفته، سیاه‌جامگان در خانه خود میزبان صبای قم بود که این دیدار نیز در نهایت نتیجه‌ای جز تساوی 2 - 2 نداشت. 

برای سیاه‌جامگان پیام ملکیان در دقیقه 43 و محمدرضا خانزاده در دقیقه 4+90 گلزنی کردند و گل‌های صبا توسط احمد حسن‌زاده در دقیقه 56 و کریم اسلامی در دقیقه 85 رقم خورد.

یاسر همرنگ قاضی این دیدار به موسی ترائوره و رضا شربتی از سیاه‌جامگان و حامد لک و میلاد ابطحی از صبای قم کارت زرد نشان داد.

تک امتیاز بازی امروز سیاه‌جامگان را 9 و صبا را پنج امتیازی کرد.