مرفاوی: بخت با ما یار نبود که به پیروزی برسیم

صمد مرفاوی  پس از تساوی 2 - 2 تیمش برابر سیاه‌جامگان مشهد گفت: بازی خوب، پر تحرک و پر برخوردی را از هر دو تیم شاهد بودیم. هر دو تیم سعی در پیروزی داشتند و موقعیت‌های بسیاری را به‌وجود آوردند.

وی در ادامه بیان کرد: ما در 20 دقیقه اول تحت تأثیر جو بازی بودیم، اما پس از آن بهتر شده و در نیم دوم به شرایط بهتری رسیدیم. ما موقعیت‌های بیشتری ساختیم و به دو گل رسیدیم. ما حتی می‌توانستیم پیروز شویم. متأسفانه در فوتبال ایران وقتی جلو می‌افتید بازیکنان ناخودآگاه عقب می‌کشند، همچون تیم ما.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: هر دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند، ولی در خصوص داوری احساس می‌کنم اشتباهات زیادی داشت و با اشتباهاتش به ما ضربه زد.

وی خاطر نشان کرد: گل آقای عنایتی به نظرم سالم بود، ولی داور آن را مردود دانست. گل دوم سیاه‌جامگان هم به‌نظرم خطا بود. جالب است که نیمه دوم داور شش دقیقه وقت اضافی گرفت.

مرفاوی همچنین اظهار داشت: امیدوارم اشتباهات داوری فقط برای ما نباشد و این اتفاقات با توجه به تعطیلات زیاد لیگ امیدوارم کمتر اتفاق بیفتد، هر چند این تعطیلات به ضرر کیفیت داوری نیز هست.

وی در خاتمه تصریح کرد: اگر در نیمه اول گل ما را مردود اعلام نمی‌کردند و یا شش دقیقه وقت اضافی نمی‌گرفتند ما می‌توانستیم به سه امتیاز بازی برسیم ولی بخت با ما یار نبود که به پیروزی برسیم.