ویسی:  لیاقت سپاهان حضور در بالای جدول است

عبدالله ویسی بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: در ابتدا از هواداران تبریزی تشکر می‌کنم که در این بازی سنگ تمام گذاشتند و ما احساس میهمان‌بودن در شهر تبریز نکردیم. مردمان این شهر فرهنگ خوبی دارند که امیدوارم این فرهنگ را در همه شهرها شاهد باشیم.

وی در ادامه افزود: بازی خوبی را شاهد بودیم و مقابل تیم قدرتمند ماشین‌سازی فرصت زیادی خلق کردیم که متأسفانه نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم. در این دیدار می‌توانستیم سه یا چهار گل به‌ثمر برسانیم که با بی‌دقتی از دست دادیم، اما خوشحالم که سه امتیاز ارزشمند را سوغاتی می‌بریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد آنالیز تیم ماشین‌سازی و استفاده از بازیکنان جوان گفت: در این دیدار از  شش بازیکن زیر 23 سال و دو بازیکن زیر 20 سال استفاده کردیم و جواب اعتماد به این جوانان را گرفتیم. از عملکرد این جوانان در اولین تجربه بازی لیگ برتری‌شان خوشحالم و رضایت دارم. در مورد آنالیزها باید بگویم گاهی این آنالیز‌ها درست و گاهی غلط هستند.

ویسی در ادامه اظهار داشت: در این دیدار می‌توانستیم بهتر ظاهر شویم اما خدا را شکر که سه امتیاز را کسب کردیم، خط دفاع‌مان عالی کار کرد، اما غیبت شجاع خلیل‌زاده آزاردهنده بود. آرمین سهرابیان که در این دیدار به جای شجاع بازی می‌کرد به‌خوبی جای او را پر کرد.

وی در واکنش به دفاعی بازی کردن تیمش بعد از گل برتری گفت: زمانی که ما از ماشین‌سازی جلو افتادیم، این تیم حملات زیادی انجام داد و خط دفاع ما خود به خود مجبور به عقب‌نشینی شد. برای دفع این حملات از دو هافبک دفاعی جلوی خط دفاعی‌مان استفاده کردیم. ما روی ضدحملات موقعیت‌های خوبی داشتیم و یک پنالتی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد داوری این دیدار تصریح کرد: داوری در این دیدار مشکل خاصی نداشت و نظرم روی آن مثبت است.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه مدافع تیمش در یک صحنه باید اخراج می‌شد، گفت: در آن صحنه موقعیت صددرصد نبود و سه بازیکن از تیم ما حضور داشتند. به نظر من شرایط طوری نبود که داور را مجاب به اخراج کند.

وی پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی پایتخت را این‌طور مطرح کرد: اتفاقات روز بازی نتیجه را مشخص می‌کنند و جایگاه تیم‌ها در جدول در نتیجه تأثیر ندارد. نمی‌دانم نتیجه دربی چه می‌شود، اما امیدوارم مردم از این بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که مسئولان سپاهان چه انتظاری از این تیم دارند، گفت: آنها از من انقلاب بسیار بزرگی را در تیم می‌خواهند، اما در مورد رتبه در جدول رده‌بندی صحبتی نشده است. لیاقت سپاهان حضور در بالای جدول است و مردم انتظار کسب حداقل سهمیه آسیا را دارند.