کشف راز جسد زن سوخته در جنایت هولناک + تصاویر

صبح امروز چهارشنبه مقارن با ساعت ۹ و ۴۵ دقیقه طی تماس شهروندان خبر حریق خودروی پراید اعلام شد که بلافاصله ماموران ایستگاه حضرت رسول(ص) و تیم امداد و نجات سازمان به محل اعزام شدند.

 

کشف  راز جسد  زن سوخته در خودروی پراید + تصاویر 

 

ماموران هنگام رسیدن به محل با مشاهده زبانه های آتش از خودرو شروع به اطفای آن کردند که بعد از خاموش کردن خودرو متوجه وجود جسد انسانی درون خودرو شدند.

 

کشف  راز جسد  زن سوخته در خودروی پراید + تصاویر

 

این آتش سوزی  که روبروی درب ورودی دانشگاه لرستان در ابتدای جاده خرم آباد – بروجرد به سازمان آتش نشانی خرم آباد اعلام شد و تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی پس از خاموش کردن آتش متوجه جسد انسانی داخل خودرو شدند.

 

 

کشف  راز جسد  زن سوخته در خودروی پراید + تصاویر

 

 

پس از بررسی های اولیه مشخص شد ، جسد متعلق به خانمی است که با دستور مقام قضایی و پلیس جنایی ، جسد توسط مامورین تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی از خودرو خارج و به آمبولانس آرامستان تحویل داده شد.

فضل‌الله رشیدی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد گفت: مالک خودرو پراید به دلیل اختلاف خانوادگی تصمیم به قتل همسر خود می‌گیرد و از عمد همسرش را در ماشین حبس کرده و خودرو خود را می‌سوزاند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: مالک ماشین که درصحنه حادثه حضور داشت تا قبل از اینکه نیروهای سازمان متوجه جسد شوند از حضور فردی در داخل خودرو خبر نداده بود.

وی بیان کرد: پلیس در جریان موضوع قرار گرفت و پس از بازجویی‌های لازم از مالک ماشین مشخص‌شده که جسد سوخته متعلق به همسر وی بوده است.

رشیدی با اشاره به اینکه جسد داخل خودرو کاملاً سوخته بود تصریح کرد: مالک ماشین اعتراف کرده به دلیل اختلاف خانوادگی تصمیم به این اقدام می‌گیرد و از عمد همسرش را در ماشین حبس کرده و خودرو خود را می‌سوزاند.