بازگشت رقیب اصلی کفاشیان در شورای فیفا/ لابی قطری‌ها رای فیفا را تغییر داد!
 علی کفاشیان، نائب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درحالی خود را برای رقابت‌های شورای فیفا آماده می‌کند و رقیب اصلی خود سعودی المهندی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال قطر را حذف شده می‌دید اما به صورت غیرمنتظره خبر بخشیده شدن محرومیتش از رسانه‌های قطر شنیده شد!

سعود المهندی پیش این بنا به گزارش‌ها به خاطر عدم همکاری در تحقیقات کمیته بازرسی فیفا به مدت 30  ماه مصادف با 2 سال و نیم محروم شده بود که این خبر بسیار خوبی برای کفاشیان بود زیرا رقیب اصلی او برای تصدی یکی از 3 کرسی شورای فیفا در آسیا محسوب می شد.

روزنامه الوطن قطر امروز نوشت: سعود المهندی، نائب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و نائب رئیس فدراسیون قطر فردا(جمعه) برای حضور در انتخاب شورای فیفا عازم هند است. پس از آنکه برخی از افراد تلاش کردند تا وجه او را خراب کنند و از حضور در رقابت‌های شورای فیفا محروم کنند اما موفق نشدند.

این نشریه قطری در ادامه خبر داد: تمام کشورهای حاشیه خلیج فارس آماده حمایت از المهندی هستند و رسما اعلام حمایت خود را از او انجام دادند. 

 حال این سوال به ذهن خطور می‌کند چرا کمتر از یک هفته مانده به انتخابات شورا فیفا نماینده قطری به همین راحتی از سوی کمیته اخلاق فیفا بخشیده شد! با بازگشت ناگهانی نماینده قطری کار برای کفاشیان سخت شد. این بخشش محرومیت از سوی کمیته اخلاق فیفا بیان کننده چیزی نیست جز اینکه قطری‌ها با پول‌های نفتی و لابی های خود موفق به بخشش محرومیت شدند.