علی دایی پس از پیروزی ۲ بر یک شامگاه چهارشنبه تیمش برابر ماشین سازی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی تهران گفت: ما در دقایق ابتدایی بازی بد بودیم اما در ادامه تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم که برخی ها را خودمان خراب کردیم و برخی را هم داوری اشتباه گرفت.

وی افزود: ما در نیمه اول و هم در نیمه دوم از داوری لطمه دیدیم. با این حال بازیکنانم آنقدر خوب بودند که با وجود همه این مشکلات توانستند سه امتیاز را کسب کنند که به آنها تبریک می گویم.

علی دایی ادامه داد: متاسفانه فاصله داوری بین ما زیاد است. یک گروه فینال المپیک را سوت می زنند که مایه مباهات است و یک گروه هم مثل داوری امروز اینطور قضاوت می کنند که ما نمی دانیم چه باید بگوییم. اگر داور درست قضاوت می کرد باید دو بازیکن تیم ماشین سازی را اخراج می کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: در نیمه دوم بازیکنان ماشین سازی توپ را بلند روی دروازه ما می ریختند و با کشتی و این مسائل دنبال رسیدن به گل بودند و خیالشان راحت بود که داور خطا نمی گرفت.

کمیته داوران بیایند این بازی را از اول تا آخر ببینند تا متوجه شوند داور چقدر خطاها را برعکس گرفته است. این کمیته باید نظارت بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: بازی که ما می توانستیم با سه چهار گل اختلاف ببریم را داور کاری کرد که دقایق پایانی استرس بالایی داشتیم و من داشتم سکته می کردم. در این هفت هفته که از لیگ برتر گذشته است ما از داوری لطمه زیادی دیده ایم. چرا باید همه فشارها روی ما باشد و با یک باخت و یک نتیجه مساوی سرنوشت ما عوض می شود. داور باید قضاوت درست انجام بدهد و شب را وجدان راحت سرش را روی زمین بگذارد. نباید تن و بدن ما را اینطور بلرزانند.

علی دایی با انتقاد از تعطیلات پیش روی لیگ برتر گفت: در هیچ کجای دنیا لیگ این همه تعطیل نمی شود اما امیدواریم که این تعطیلات که به تیم ها فشار زیادی می آورد در نهایت منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی شود.

وی در ادامه با انتقاد مجدد از قضاوت داور گفت: تیمی که بیشتر از همه از داوری متضرر شده تیم ما بوده است. در همین بازی پنالتی صددرصد ما را نگرفت. به خود آقای داور هم گفتم اگر این صحنه پنالتی نباشد بنده فوتبال را کنار می گذارم و استعفا می دهم و دیگر هم در ورزشگاه ها حاضر نمی شوم.