ترقی: سران فتنه شهامت عذرخواهی ندارند

 حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه عذرخواهی سعید مرتضوی از آنچه در سال ۸۸ در کهریزک اتفاق افتاد گفت: وقایع کهریزک که بدون شک مایه تاسف است اما معلول یک علت بزرگ است که خیانت کنندگان در سال ۸۸ برای کشور رقم زدند.

وی افزود: فتنه بزرگی که سال ۸۸ سران فتنه و اصلاح طلبان به وجود آوردند، عاملی شد که ماجرای کهریزک رخ دهد و همین ابزار دستی برای رسانه های ضد انقلاب، سازمان‌ها و نهادهای مدعی حقوق بشر شود که تا می توانند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شانتاژ و تبلیغات کنند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مقصر آنچه در کهریزک رخ داد فتنه گران بودند تصریح کرد: اگر در کشور فتنه نمی کردند، در حق مردم ظلمی به این بزرگی انجام نمی‌دادند، عامل شهادت بسیاری از جوانان نمی‌شدند، مساجد را به آتش نمی‌کشیدند، هتک حرمت عاشورای حسینی را نکرده بودند و به نظام جمهوری اسلامی ایران تهمت تقلب نزده بودند وقایع کهریزک رخ نمی‌داد.

ترقی با اشاره به اینکه مرتضوی به عنوان دادستان وقت تهران از آنچه در سال ۸۸ رخ داد عذرخواهی کرده، گفت: اگرچه ماجرای کهریزک ناخوشایند و مایه تاسف است و باید این عذرخواهی زودتر انجام می‌شد اما نشان دهنده شهامت مرتضوی برای عذرخواهی از محضر مردم است.

وی تاکید کرد: متاسفانه سران فتنه که عامل اصلی و سرخط این ماجرا بودند هنوز این شهامت را پیدا نکردند که از محضر مردم و رهبری به خاطر هزینه های سنگینی که برای ملت و کشور به وجود آوردند عذرخواهی کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: سران فتنه نه تنها باید از آنچه در سال ۸۸ در کشور به وجود آوردند اظهار پشیمانی کنند بلکه باید به عنوان عامل اصلی ماجرای کهریزک هم از ملت عذرخواهی کنند.