عبدا.. ویسی بعد از قهرمانی معجزه وار با استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم به یکباره سر از نصف جهان در آورد تا به یکی از آرزوهای دوران مربیگری اش یعنی هدایت سپاهان برسد. تیمی که فصلی کابوس وار را سپری کرده بود و نیاز به تفکری جدید داشت تا دوباره به همان روزهای پرافتخار گذشته بازگردد.

 

عبدا.. خود با تجربه ای که از دوران بازی برای سپاهان داشت دست به سونامی بزرگی در ترکیب زد و با جوانگرایی در پی ساختن تیمی مدعی قهرمانی بود. در این بین انتظارات بالای طرفداران اصفهانی کار را برای این مربی سخت تر از قبل نشان داد تا ویسی زیر بار همین فشارها کار خود را در نصف جهان استارت بزند.

 

 

بعد از تمام حاشیه هایی که نقل و انتقالات و تصمیمات این مربی برای بستن لیست بازیکنان در پی داشت روند پرفراز و نشیب سپاهان در طول هفت هفته گذشته هم مزید برعلت شد تا روزهای سخت عبدا.. در نصف جهان زودتر از حد تصور فرار برسد. شکست عجیب برابر پرسپولیس آن هم در خانه و مقابل دیدگان تماشاگران پرتعداد اصفهانی مزید برعلت شد تا انتقادات از ویسی و افکارش بیشتر از قبل شود، فشاری که قبل از بازی هم حس می شد و کاملا از چهره این مربی نمایان بود.

 

سپاهانی که ویسی ساخته تا اینجای فصل با وجود در اختیار داشتن مهره های توانمند هنوز در قامت یک مدعی قهرمانی ظاهر نشده و با ضعف های زیادی که دارد باید تلاش فراوانی انجام بدهد که بتواند انتظارات را برآورده کند. عبدا.. با آشنایی نسبت به جو فوتبال اصفهان و انتظارات طرفداران سپاهان باید هر چه سریع تر روند پرفراز و نشیب تیمش را تغییر دهد تا با تبعات سنگین مثل مربیان قبلی این تیم روبرو نشود.