شهرداری خرم‌آباد نسبت به لایروبی رودخانه‌ها و انهار درون‌شهری اقدام کند

رضا آریایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان بابیان اینکه از اواخر مهرماه  بارش‌ها آغاز می‌شود، اظهار داشت: با توجه به افت شدید میزان دبی فعلی رودخانه‌ها در نخستین اقدام پیشگیرانه لازم است لایروبی نهرها، رودخانه‌ها و مسیل‌ها در محدوده شهرها انجام شود.

وی به‌ضرورت انجام لایروبی رودخانه‌ها و انهار درون‌شهری خرم‌آباد تأکید کرد و افزود: تاکنون نامه‌های مختلفی از طرق معاونت عمرانی استانداری به شهرداری خرم‌آباد ابلاغ‌شده اما تاکنون در این زمینه هیچ‌گونه اقدامی از طرف شهرداری انجام‌نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان عنوان کرد: مسئولیت جبران هرگونه خسارتی که در اثر طغیان رودخانه‌ها و انهار درون‌شهری به شهروندان وارد شود مستقیماً متوجه شهرداری خرم‌آباد خواهد شد.

به گزارش تسنیم فروردین‌ماه سال 95 براثر آب‌گرفتگی کانال‌ها و معابر شهر خرم‌آباد 200 منزل مسکونی و تجاری در خرم‌آباد دچارآبگرفتگی شد و خسارت‌هایی به آن‌ها وارد شد.

بیست و ششم فروردین‌ماه امسال شدت بارش باران سبب شد تا با تخریب پل‌های موقت و آب‌گرفتگی کانال‌ها بخشی از منازل مسکونی شهر خرم‌آباد مانند منطقه گلدشت، میدان امام و علوی دچار آب‌گرفتگی شوند.