دستگیری باند کلاهبرداران 200میلیارد ریالی در مازندران

سردارسید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری از افراد در مازندران و برخی استان ها موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی گفت: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این افراد در دو سال گذشته بیش از40 فقره از افراد و شرکت های مختلف در سطح کشور کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه کارآگاهان، رد متهمان را در یکی از شهرستان های غرب استان شناسایی کردند، افزود: متهمان که با عناوین جعلی در یکی از ویلاهای ساحلی مخفی شده بودند، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و بیش از 20 دستگاه گوشی تلفن همراه و انواع سیم کارت از آنها کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: متهمان در بازجویی های فنی پلیس، اعتراف کردند با تاسیس چندین شرکت تجاری و بازرگانی با نام و عناوین جعلی، پس از جلب اعتماد بازاریان با ارائه چک های جعلی و بلامحل اقدام به خرید مصالح ساختمانی، لوازم خانگی، خوراک دام و طیور می کردند و با طرح و نقشه قبلی در زمان سررسید چک ها، شرکت و دفاتر بازرگانی خود را که فاقد شماره ثبت و مجوز قانونی بود تعطیل کرده و متواری می شدند.

وی گفت: متهمان که با این روش بیش از 200 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند تحویل مرجع قضائی شدند