کسب مدال برنز جهانی توسط رئیس پلیس راهور ناجا

دوازدهمین کنفرانس بین‌المللی پیشگیری از مصدومیت‌ها و ارتقای ایمنی در کشور فنلاند از 18 الی 21 سپتامبر/ 28 تا 31 شهریور برگزار شد.

این کنفرانس زیر نظر سازمان جهانی بهداشت (WHO) وابسته به سازمان ملل متحد هر 2 تا 3 سال در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود که در سال های گذشته این کنفرانس در کشورهای نیوزیلند، ‌آفریقای جنوبی و انگلستان برگزار شده بود.

کنفرانس اخیر با هدف پیشگیری از سوانح ومصدومیت ها در ارتقای ایمنی به ویژه در مسائل مربوط به موضوعات ترافیکی شامل ایمنی راه،‌ ایمنی وسیله نقلیه و ‌ایمنی کاربران راه(راننده، عابر پیاده، موتور سوار و دوچرخه سوار) برگزار شده بود.


کنفرانس امسال در کشور فنلاند شهر تامپره با حضور بیش از 1200 محقق وکارشناس مرتبط از 132 کشور جهان برگزار شد که 400 مقاله به صورت سخنرانی 630 پوستر و تولیدات متنوع رسانه ای با نگاهی پیشگیری از حوادث رانندگی در آن ارائه شد.

پلیس راهور ناجا با ارسال آثار منتخب در زمینه سوانح ترافیکی شامل انیمیشن، تعدادی از تصاویر منتخب ترافیکی و همچون پوستر و سخنرانی حضور فعالی در این کنفرانس داشت.

آثار ارسال شده توسط کمیته داوران بین المللی این کنفرانس مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که سرانجام پلیس راهور ناجا با کسب مدال برنز در این رقابت بین المللی رتبه سوم را بدست آورد.

در این همایش سردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا به اتفاق همراهان شامل دکتر حمید سوری، عضو هیئت مدیره شبکه تحقیقات جهانی پیشگیری از سوانح ترافیکی وابسته به سازمان جهانی بهداشت، سرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا و سرهنگ حمید علی نقیان، کارشناس عالی انتظامی و ایمنی شرکت داشتند.

در مراسم اختتامیه رئیس پلیس راهور ناجا مدال برنز این کنفرانس را از مدیر کل بین المللی ایمنی رسانه ای وابسته به سازمان ملل متحد دکتر مارسیا هاول دریافت کرد.

انتهای پیام/