پلیس نوک پیکان برقراری نظم و امنیت قرار دارد

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پلیس نوک پیکان برقراری نظم و امنیت قرار دارد، گفت: این مسئله باعث شده است دیدگاه مردم به نیروی انتظامی نسبت به سایر ارگان ها متفاوت باشد که یک امتیاز برای ناجا محسوب می شود.
                                
"شهاب نادری " نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان های روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باخانی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان روانسر، با تاکید بر نقش محوری پلیس در برقراری امنیت گفت: امروز نیروی انتظامی وظیفه سنگینی را برعهده دارد که رسیدن به این اهداف تلاشی مضاعف را می طلبد.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با تشکر از تلاش شبانه روزی پرسنل شهرستان در راستای جلوگیری و پیشگیری از جرائم، حضور پر رنگ کارکنان انتظامی شهرستان در ماموریت های ماه های گذشته در بخش اورامانات و برقراری نظم و امنیت به نحوه احسن را به واسطه وجود فرماندهی توانمند و کارکنانی مطیع و با انضباط و با تقوا دانست که در راستای فرامین فرماندهی کل قوا گام بر می دارند.
در این دیدار سرهنگ "عزیز الهیاری فرمانده انتظامی شهرستان روانسر نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، ایجاد امنیت را جزو وظایف ذاتی نیروی انتظامی دانست که تامین آن منوط به تعامل تمامی دستگاه ها با نیروهای نظامی و انتظامی منطقه است، که در این راستا نیروی انتظامی نقش بسیار مهم و بسزایی را ایفا می کند.