شرکت سامسونگ ماه های پر تنشی را پشت سر می گذراد. هنوز شیرینی رو نمایی از این محصول تازه وارد به ذائقه سامسونگ ننشسته بود که خبرهایی از آتش گرفتن نوت هفت پخش شد. شاید مدیر عامل این شرکت معتبر و پرسابقه هیچ گاه گمان نمی کرد که عرضه نوت هفت تا این میزان برایش مشکل ساز شود. دردسرهایی که با وجود اعلان فراخوان عمومی برای جمع آوری این خطر همراه همچنان ادامه دارد و چند روز یک بار یک شکایت از آتشی که نوت هفت به پا می کند به دست مسئولان این کمپانی می رسد.

این کمپانی اعلام کرد مشکل آتش گرفتگی مربوط به گرم شدن بیش از حد باتری بوده که در برخی موارد منجر به این حادثه شده و شرکت سامسونگ مسئولیت خسارت مشتریان را برعهده می گیرد.

اما قضیه به همین سادگی تمام نشد، طی بررسی های کارشناسی این کمپانی روی شکایت های رسیده، کارشناسان اعلام کردند که در تمام موارد مقصر اصلی نوت هفت نیست. گویا چندین مورد از آتش گرفتگی ها واقعی نبوده و با عوامل ساختگی مشتریان ایجاد شده است. سامسونگ با اشاره به 26 مورد ساختگی اعلام داشت که 9 مورد از این شکایت های بی اساس مربوط به امریکا بوده است، 3 مورد کره جنوبی، 2 مورد فرانسه، و در کشورهای کانادا، انگلستان ، فیلیپین، سنگاپور، ترکیه، کرواسی، ویتنام، رومانی، عراق، امارات متحده عربی وجمهوری چک هر کدام  یک مورد شکایت بی اساس را داشتند.

کره ای ها اعلام کرده که 12 مورد شکایت کاملا رد شده است، 7 مورد بدون شاکی واقعی و در دسترس است و7 مورد هم با صرف نظر شاکی حل شده است.