مقام بلند پایه کاخ سفید در سوئیت جناب وزیر چه می‌کند؟!

طی روزهای گذشته شاهد اعلام نظر صریح علما و مراجع تقلید نسبت به بند محصولات دستکاری شده ژنتیک (تراریخته) در لایحه برنامه ششم توسعه بودیم. علمای بزرگ قم نسبت به یک طرح برنامه‌ریزی شده صهیونیستی، برای سیطره بر منابع ایران هشدار دادند.

 

اظهارات صریح مراجع عظام تقلید درباره محصولات دستکاری شده ژنتیکی (تراریخته)

این اظهارات صریح مراجع تقلید سبب شد تا سخنگوی دولت در برابر این اظهارات، مواضعی اتخاذ کند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تنها ساعتی پس از اظهارات حضرت آیت الله مکارم تأکید کرد: «دولت یازدهم مدافع تولید محصولات تراریخته است.» وی در ادامه گفت: «زمانی بود که برخی افراد به بلندگو به‌عنوان ابزار شیطان نگاه می‌کردند؛ امروزه نیز برخی افراد به محصولات تراریخته که دارای فواید علمی هستند با چنین دیدی نگاه می‌کنند.»

پاسخ نوبخت به مراجع عظام تنها چند ساعت پس از اعلام نظر صریح ایشان

این اظهارات سبب بروز واکنشهای شدیدی علیه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی شد. برای مثال روز گذشته (یکشنبه) تعدادی از نمایندگان مجلس به محمدباقر نوبخت تذکر دادند که حرمت مراجع معظم تقلید را حفظ کند؛ جواد کریمی‌قدوسی، احد آزادی‌خواه، حسن نوروزی، احمد سالک‌کاشانی، محمد دهقانی و حسینعلی حاجی‌دلیگانی در تذکری به رئیس جمهور توجه جدی سخنگوی دولت در حفظ احترام مراجع عظام تقلید و عدم دخالت در مسائلی که در تخصص و صلاحیت وی نیست، را متذکر شدند.

نوبخت از مجلس، به دلیل واکنش به علما تذکر گرفت

** «مقام بلندپایه امنیتی امریکا» در سوئیت جناب وزیر چه می‌کند؟

تعدد رفت و آمدهای مشکوک در برخی وزارتخانه‌ها طی دو سال گذشته، شائبه تلاش جهت عمق‌بخشی به نفوذ صهیونیستها در این وزارتخانه‌ها را تقویت می‌کند. یکی از بارزتریان این رفت و آمدها، دعوت رسمی و حتی تقدیر جانانه از یک مقام امنیتی ارشد امریکایی با نام مخفف K.MC.Q است. او در زمره «مقامات بلندپایه کاخ سفید» جای دارد.

او یک مقام امنیتی کاخ سفید است؛ عکس او را در کنار هیلاری کلینتون می‌بینید

همچنین «بنیاد صهیونیستی راکفلر» به این صهیونیست کهنه‌کار، برای مأموریتی مهم حکم رسمی بین‌المللی داده است. این فرد دوست 50 ساله و رفیق گرمابه و گلستان «هنری کیسینجر» معروف به شمار می‌رود.

تصویر او در کنار «هنری کیسینجر» در دهه 70 میلادی؛ این تصویر حاوی موارد مهمی است که در آینده رسانه‌ای خواهد شد

ظاهراً این فرد برای انجام مأموریتی خاص به ایران آمد و در انجام این مأموریت به موفقیتهای چشمگیری دست یافت؛ یکی از نتایج سفرش این بود که تیم نفوذی او پس از مدت کوتاهی موفق شد مواردی مهم را ــ که برای مردم ایران مخاطره به همراه دارد ــ در لایحه برنامه ششم توسعه بگنجاند.

او ارشدترین مقام امریکایی است که بعد از انقلاب به ایران آمد. طرفه اینکه این فرد و همسرش در سوئیت جناب وزیر پذیرایی شدند.

این دعوتها و آمد و شدها به یک یا دو مورد ختم نمی‌شود. با وجود تذکرات پیاپی، این وزارتخانه نسبت به این شرایط تغییری ایجاد نکرد؛ چنان‌که اخیراً نیز یکی از افراد تحت امر این فرد به ایران دعوت شد و مورد تقدیر قرار گرفت. اسناد این آمد و شدها در روزهای آینده رسانه‌ای خواهد شد.