بیمارستان پارس‌آباد از نبود پزشک متخصص رنج می‌برد

مهدی نیک‌سیرت ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر بیمارستان ارس پارس‌آباد از کمبود متخصص رنج می‌برد و در این زمینه مطالبات اساسی با بهداشت و درمان انجام شده است که امیدواریم بتوانیم به زودی این مشکلات را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک میلیارد تومان برای تجهیز ارتقای هتلینگ ارس پارس‌آباد هزینه می‌شود٬ افزود: از نظر تجهیزات در بیمارستان ارس هیچ مشکلی وجود ندارد و این بیمارستان با دستگا‌ه‌های نوین و پیشرفته مجهز شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به اینکه ساختمان مدیریت و درمان استان اردبیل راه‌اندازی شده است٬ گفت: برای اجرای این طرح بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است و این امر خدمات‌دهی به متقاضیان را تسهیل کرده است.

نیک‌سیرت بیان کرد: در حال حاضر روزانه 1500 بیمار در بیمارستان سبلان به صورت سرپایی ویزیت می‌شوند و امیدواریم با تجهیز بیمارستان سبلان که در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است و رضایت همه‌جانبه متقاضیان را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی ما ایجاد درمانگاه عمومی و متخصص در محوطه بیمارستان سبلان اردبیل است که در آینده نزدیک در این درمانگاه راه‌اندازی می‌شود و می‌تواند نقش بسزایی در ارائه خدمات به بیماران داشته باشد.