۴۰۰ کبوتر، فدای یک عشق!

افكار نيوز: مرد جوان: يك روز در مغازه دوستم نشسته بودم كه متوجه شدم خانواده دختر مورد علاقهام براي تحقيق به محل آمدهاند. از دوستم خواستم به خانه ما برود و همه كبوترانم را از خانه ببرد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس؛ مرد جوان برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش، ۴۰۰ کبوتری که سال‌ها از آنها نگهداری می‌کرده است و ارزش آنها به ۱۲میلیون تومان می‌رسید، را از دست داد.

مرد جوانی مدعی شد دوستش ۴۰۰ کبوتری را که سال‌ها نگهداری کرده است را ربوده و حاضر به بازگرداندن آنها نیست.

این مرد جوان گفت: از کودکی علاقه خاصی به نگهداری پرنده مخصوصاً کبوتر داشتم و حتی زمانی که مشغول به کار شدم، بخشی از زمان خود را به نگهداری کبوتران اختصاص دادم.

وی ادامه داد: تمام موارد بهداشتی را برای نگهداری آنها رعایت می‌کردم و حتی هر چند وقت یک‌بار، ضمن واکسینه کردن، مشکلات آنها را با دامپزشک در میان می‌گذاشتم.

این مرد جوان درباره علت از دست دادن کبوترانش گفت: مدتی قبل به خواستگاری رفتم و موضوع علاقه به پرندگان را هم به آن دختر گفتم ولی حرفی از نگهداری آن نزدم.

وی افزود: یک روز در مغازه دوستم نشسته بودم که متوجه شدم خانواده دختر مورد علاقه‌ام برای تحقیق به محل آمده‌اند. از دوستم خواستم به خانه ما برود و همه کبوترانم را از خانه ببرد.

مرد جوان گفت: فردای آن روز از دوستم خواستم کبوترانم را به من برگرداند ولی او مدعی شد به دلیل آن که جایی برای نگهداری آنها نداشته، ‌ آنها را به شهرستان برده است.

وي با بيان اينكه قصد شكايت و ايجاد درگيري با دوستش را ندارد، گفت: كمترين قيمتي كه روي كبوترانم ميتوان گذاشت حداقل ۱۲ميليون تومان بود ولي شايد قسمت اين بود كه من اين گونه آنها را از دست بدهم.