جشن ازدواج ۵۰ زوج مددجوی کمیته امداد در حمیدیه برگزار شد

جشن ازدواج  50 زوج  مددجوی تحت حمایت کمیته امداد حمیدیه عصر امروز با حضور معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان ،  فرماندار شهرستان حمیدیه ، فرمانده سپاه شهرستان  و دیگر مسئولان شهری برگزار شد.

فرهاد قنواتی با اشاره به  سالروزعملیات 9مهر در شهرستان حمیدیه و نخستین شکست نیروهای بعثی در این عملیات گفت: رشادتها و ایثارگری ها و مشارکت بی‌نظیر مردم  حمیدیه سبب شکست دشمن بعثی شد.امروز همه برکات در جامعه مدیون رشادتها و ایثارگری شهدا و جانبازان است.

وی تصریح کرد: امروز شاهد هجمه‌های عظیم فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران و نسل جوان هستیم و قطعا برنامه ریزی صحیح و هدفمند می‌تواند از سوق دادن جوانان به آنچه مدنظر دشمن است جلوگیری کند.

قنواتی گفت: ازدواج از مهمترین تاکیدات دین اسلام است و باید تلاش شود که زمینه برای ازدواج آسان جوانان و به دور از مانع‌تراشی خانواده‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد : با فرهنگ‌سازی و تشویق جوانان برای ازدواج آسان می‌توان هزینه‌های غیرضروری را کاهش داد  و با ایجاد شرایط مناسب زمینه  زندگی مشترک این عزیزان را فراهم کرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان خوزستان تاکید کرد: خانواده ها باید در این زمینه سخت گیری کمتری داشته باشند زیراکه آسان گیری در امر ازدواج باعث کاهش معضل اجتماعی در جامعه می شود.

وی با قدردانی از کمک‌های خیران و نیکوکاران استان برای کمک به ازدواج جوانان نیازمند، بر لزوم جذب مشارکتهای مردمی در انجام این امر خداپسندانه تأکید کرد و افزود: مشارکت خیرین و نیکوکاران در تامین جهیزیه جوانان نیازمند،باعث افزایش  زمینه‌های ازدواج جوانان و کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی می‌شود.