پرداخت ناعادلانه وام 2میلیونی به بازنشستگان

 روح الله بابایی صالح، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وعده پرداخت وام 2 میلیون و نیمی به تمامی بازنشستگان با اما و اگرهای زیادی مواجه شد که عدم اعطای آن ،بسیاری از افراد بازنشسته دلخوش به دریافت وام را، دچار بی اعتمادی کرده است.

 

وی تصریح کرد: مسئولان امر می گویند پرداخت وام در قالب قرعه کشی به تمامی بازنشستگان اعطا می شود که صراحت این موضوع را باید از بازنشستگان جویا شد تا از ورود رابطه ها ، اعمال نفوذ و بی عدالتی جلوگیری شود.

 

بابایی صالح ادامه داد: کمیسیون اجتماعی برای حمایت از این قشر و حل مشکلات معیشتی آنها بارها وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای پاسخگویی به پاره ای ازسوالات به مجلس دعوت کرده است.

 

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که عدم مدیریت صحیح، کمبود بودجه و بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی و دیگر صندوق ها زمینه ساز بسیاری از این قبیل مشکلات شده است.

 

بابایی صالح در پایان تصریح کرد: مجلس درتلاش برای مرتفع کردن مشکلات بازنشستگان بوده و هیچگاه از خطا و کم کاری ها چشم پوشی نمی کند بنابراین مسئولان نباید بدون اطمینان از فراهم بودن زمینه اجرای کامل برنامه ها، وعده های توخالی دهند چرا که عدم احقاق گفته ها موجب آسیب رسانی به دولت، اعتماد مردم و نظام می شود.