« ابوخالد العراقی » مسئول عملیات خارجی گروه تروریستی تکفیری داعش در الرقه، این تصمیم را بعداز بازداشت تروریست تکفیری « عماد یاسین» سرکرده قبلی داعش در اردوگاه عین الحلوه توسط کوماندوهای ارتش لبنان اتخاذ کرده است.

السفیر افزود: ماموریت « الشیشانی» که دارای تابعیت فلسطینی است، گرفتن انتقام بازداشت عماد یاسین با ادامه برنامه های او به ویژه افزایش عملیات تروریستی در لبنان است.

این روزنامه لبنانی تاکید کرد: فروپاشی عماد یاسین در مقابل بازجویان ارتش لبنان ضربه روحی سختی به تروریست های تکفیری وارد کرده و به همین دلیل از الشیشانی خواسته شده تا با اقدامات خشن و تند ، دشمن ( لبنانی ها) را در موضع دفاع قرار دهد.

السفیر با تاکید به ضرورت افزایش درجه آماده باش نیروهای ارتش و امنیتی لبنان، خاطرنشان کرد: الشیشانی مکلف شده تا عملیات انتقامی را علیه ارتش و دستگاه های امنیتی لبنان در سراسر لبنان به ویژه اطراف اردوگاه عین الحلوه بسرعت اجرا کند.

این روزنامه لبنانی تصریح کرد: موسسه های امنیتی لبنان از گروه های فلسطینی مستقر در اردوگاه عین الحلوه خواسته اند تا تمام تلاش خود را برای جلوگیری از اقدامات تروریستی الشیشانی بکار گیرند تا امنیت و ثبات در اردوگاه و اطراف آن پایدار بماند.