مرتفع‌ترین سازه ماکارونی جهان در اردبیل رونمایی شد

مجری طرح مرتفع ترین سازه ماکارونی دنیا صبح امروز در مراسم رونمایی مرتفع‌ترین سازه ماکاورنی جهان در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: امروز با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاهها٬ مرتفع ترین سازه ماکارونی جهان در اردبیل رونمایی شد که این سازه ماکاورنی با حضور دانشجویان دانشگاههای اردبیل درست شده بود و نشان از کاردانی و مهارت فوق‌العاده دانشجویان است.

جواد جوان مجیدی با بیان اینکه رکورد مرتفع‌ترین سازه ماکارونی جهان 8 متر و 30 سانتی‌متر بود٬ افزود: امروز دانشجویان اردبیل با درست کردن سازه ماکارونی 12 متر و 60 سانتی‌متر رکورد سازه ماکارونی جهان را شکستند و این یک افتخار بزرگ برای استان اردبیل است.

وی از برنامه‌ریزی برای حمایت از کارهای گروهی و تیمی به ویژه در بین دانشجویان خبر داد و گفت: اگر به دانشجویان و قشر جوان بها بدهیم بی‌شک تحول عظیمی در عرصه‌های اقتصادی٬ فرهنگی و اجتماعی به وجود می‌آید.

مجری طرح مرتفع ترین سازه ماکارونی دنیا بیان کرد: امروزه دانشجویان سرمایه بسیار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شوند و باید از این قشر برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه استفاده شود تا بتواینم جامعه را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

جوان مجیدی تصریح کرد: امروزه پیشرفتهای علمی در کشور به مراتب زیاد بوده است و دانشجوبان اردبیل توانسته‌اند با برنامه‌ریزیهای منسجم و هدفمند مسیر پیشرفتهای علمی را طی کنند که امیدواریم در این زمینه همگان اهتمام ویژه ای داشته باشند.