جاده چالوس یک ‌طرفه می‌شود
سرهنگ محمد نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تردد وسیله نقلیه از ساعت 15 فردا 16 مهرماه  تا ساعت 24همان روز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است. 
 
وی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 فردا تا ساعت 24 نیز از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود، افزود: ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج ـ چالوس و بالعکس ادامه دارد.

 

محمد نژاد هدف از اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته را کاهش بار ترافیکی اعلام و به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در جاده سوادکوه از ساعت 8 تا 22 فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع می‌باشد.

 

سرهنگ محمد نژاد افزود: تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی نیز از ساعت 8 تا 22 امروز و فردا ممنوع است.

 

وی گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارتی و سامانه‌های تردد شمار ، همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.