جبهه یکتا: گزینه انتخاباتی داریم

سیدمحمد حسینی عضو جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا) با اشاره به فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه اظهار داشت: در حال تدوین برنامه‌ای جامع در حوزه های مختلف برای کاهش مشکلات کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم دردولت دوازدهم هستیم تامشخص شودچه وظایف،اولویت‌ها و مأموریت‌هایی برعهده دولت بعدی است.

وی افزود: در همین‌باره، جلسات شورای مرکزی جبهه یکتا به طور هفتگی و منظم برگزار می‌شود. جبهه یکتا افرادی را به عنوان گزینه انتخابات ریاست جمهوری مدنظر دارد تا به مردم و نیروهای ارزشی و ولایی معرفی کند.

حسینی تأکید کرد: امیدواریم در نهایت با تفاهم و توافق با دیگر گروه‌های اصولگرایی، به جمع‌بندی و گزینه واحد برسیم. اکنون درحال بررسی و ارزیابی چهره ها برای کاندیداتوری و ورود به انتخابات و تشریح اولویت‌های دولت آینده هستیم در عین حال رایزنی با دیگر افراد و تشکل‌های موثر اصولگرایی را پیگیری خواهیم کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد دولت دهم درباره برنامه جبهه یکتا برای انتخابات شوراهای شهر گفت: فعلا اولویت ما با ریاست جمهوری است. پس از مشخص شدن سازوکار انتخابات ریاست جمهوری به موضوع انتخابات شوراها خواهیم پرداخت که این انتخابات هم اهمیت خاص خود را دارد.

این استاد دانشگاه تهران همچنین درباره برنامه این جبهه برای دیدار با جامعه روحانیت مبارز اظهار داست: برخی اعضاء جبهه یکتا به طور فردی با آیت‌الله موحدی کرمانی ودیگر علماء دیدارهایی داشته‌اند اما به عنوان جبهه یکتا و طرح دیدگاه‌های مجموعه و پیشنهادات هنوز اقدام نکرده ایم .البته در آینده با حضرات آیات موحدی کرمانی و محمد یزدی و دیگربزرگان دیدار و تبادل نظرخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه زمینه تحول درکشورفراهم هست ومردم انتظاردارند، خاطر نشان کرد: فعالان سیاسی و دلسوزان انقلاب دراین مقطع تاریخی به بهترین وجه و به دور از هیجانات و تعصبات مسئولیت خطیر خود را ایفا کنند.