ابراهیمی: سرباز تیم ملی و تابع کی‌روش هستم

امید ابراهیمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم از بازی با ازبکستان 3 امتیاز لازم را بگیریم و خوشبختانه شرایط تیم از لحاظ روحی بسیار خوب است و تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را مقابل کره جنوبی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه ما همیشه نشان داده‌ایم مقابل کره خوب بازی کرده‌ایم و حالا چه هدفی را  دنبال می‌کنیم، گفت:‌کره همیشه تیم خوبی بوده و خیلی از بازیکنانش در فوتبال اروپا بازی می‌کند. همیشه این مسابقه سخت است ولی ما هم موفق عمل کرده‌ایم. امیدوارم با دعای مردم موفق باشیم.

هافبک ملی‌پوش استقلال در خصوص اینکه چقدر برای حضور در این مسابقه شانس دارد، گفت: من سرباز تیم ملی هستم و تلاشم را انجام می‌دهم. این مربی است که تشخیص می‌دهد چه بازیکنی در زمین به میدان برود.

خبرنگاری در خصوص مشت‌های گره کره بازیکنان کره‌ و ماسک‌های مشکی‌رنگ آنها از ابراهیمی پرسید که وی پاسخ داد:کل تیم ما تمرکز روی مسابقه دارد و کاری به عکس‌العمل‌ها، حرف‌ها و کارهایی که کره‌ای‌ها می‌کنند، نداریم. ما به خودمان فکر می‌کنیم و انشاءالله با همین تمرکز 3 امتیاز را می‌گیریم.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که چه پیامی در شب عاشورا به هنگام بازی تیم ملی برای مردم دارد، گفت: هواداران همیشه از تیم ملی حمایت کردند و همه ما این شب عزیز را درک می‌کنیم و امیدوار هستیم هم نتیجه خوبی بگیریم و هم یک شب عاشورایی در ورزشگاه داشته باشیم.