وجود بیش از 6هزار مقر ثابت در نیروی انتظامی
سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم هم‌اندیشی و پاسداشت از برترین‌های مکنا و خیرین امنیت ساز که امروز (یکشنبه) در سالن فجر ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، اظهار داشت: گسترش نیروی انتظامی و امنیت مردم به جز کمک مردم محقق نخواهد شد و سالیان دراز طول خواهد کشید. 

 

وی گفت: نیروی انتظامی امروزه بیش از 6 هزار مقر ثابت اعم از پاسگاه‌های مرزی و کلانتری دارد که در این آمار محلات سیار در نظر گرفته نشده است. 

 

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح مکنا از سال‌های گذشته شروع و اثرات مثبت خوبی داشته است، امروز هم در اقدامی به نمایندگی از خیرین امنیت‌ساز و کسانی که در ایجاد نظم و امنیت تأثیرگذار بوده و اقدامات شایسته‌ای را در اجرای این طرح به انجام رسانده‌اند، تقدیر و تشکر می‌شود.

 

وی بیان کرد: در دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری در 19 اردیبهشت امسال، ایشان فرمودند: یک مسئله مهم کمک به مردم است، آحاد مردم می‌توانند به عنوان پشتیان قابل اعتمادکمک کنند، از مردم درخواست می‌کنم که با این تفکر به نیروی انتظامی نگاه کنند، مردم توجه کنند که نیروی انتظامی فرزندان شما هستند و مردم هرچه می‌توانند باید کمک کنند.

 

سردار اشتری تأکید کرد:‌ هرجا که حضور مردم تأثیرداشته، آنان حاضر شده و گره‌‌گشا بوده‌اند و ما نیز امروزه از این بعد این همایش را برگزار کرده‌ایم.