افزایش بودجه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و نود و ششمین جلسه غیر علنی شورای شهر تهران با اشاره به دستور رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه تأمین منابع پایدار سازمان آتش‌نشانی که در تاریخ 95/06/30 تصویب شده بود، اظهار داشت: شهرداری تهران به این مصوبه اعتراض کرده بود به همین دلیل قرار شد که کمسیون برنامه‌وبودجه و همچینن کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران اطلاعات را در این زمینه تهیه کرده و اعضای شورا با این موضوع موافقت کردند که آن را برای فرمانداری تهران ارسال کنند.
 
وی با اشاره به بررسی لایحه مجمع عادی از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه که به صورت فوق‌العاده بود، افزود‌: بحث تعیین حسابرس و تمدید دوره اختیارات حسابرس در این جلسه بررسی شد.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: برای مجمع عادی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه مبلغ بودجه این شرکت به 900میلیارد تومان افزایش یافت.
 
تقی‌پور به بررسی یک فوریت طرح اصلاح مصوبه مجوز کاهش هزینه زیربنا و تراکم جهت تشویق مالکان به منظور تجمیع پلاک‌های همجوار اشاره کرد و گفت: این فوریت طرح رأی آورد و مقرر شد که هفته آینده در صحن شورا قرائت شود.
 
وی به انتخاب یک نفر از اعضای شورای  شهر جهت ساماندهی و گسترش مساجد در شهر تهران اشاره کرد و افزود: این طرح یک اصلاحیه داشت و قرار شد که به جای یک نفر 2 تن از اعضای شورای شهر (سالاری و حجت الاسلام ناصحی)، جهت معرفی این طرح تعیین شدند.
 
تقی پور یادآور شد: شهرداری تهران برای تأمین بخشی از هزینه‌های خدماتی که در مراسم اربعین حسینی به شهروندان تهرانی در مناطق زیارتی کربلا و نجف داده می‌شود، از سوی شورا مجوز صادر شد.  
 
وی افزود:‌ این طرح هفته آینده در جلسه غیرعلنی شورای شهر بررسی خواهد شد.