فلور نظری بازیگر نقش "منصوره" در سریال تلویزیونی "علمدار" گفت: مهمترین ویژگی سریال "علمدار "،‌این است که ویژه ماه محرم تولید شده است.

 

 

وی ادامه داد: نقش من در این سریال از نظر فردی تفاوت بسیار زیادی با سایر نقش هایی که تاکنون ایفا کرده ام نداشته است اما به لحاظ اینکه این سریال به صورت مناسبتی و برای ماه محرم ساخته می شد، علاقه بسیاری به آن داشتم.

 

 فلور نظری در سریال ویژه ماه محرم/فرزندان شهدای مدافع حرم محور اصلی

 

این بازیگر تصریح کرد: اینکه بچه ها محور داستان بودند، از دیگر جذابیت های سریال "علمدار" به شمار می رود چون با وجود اینکه من کار برای کودک زیاد انجام داده ام اما زمان زیادی بود که با بچه ها فعالیتی نکرده بودم.

 

نظری همچنین توضیح داد: بچه های حاضر در سریال تلویزیونی "علمدار" سرشار از انگیزه،‌ امید،‌ هدف و آرزو بودند و تمامی احساس خوبشان را به من انتقال می دادند.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون با اشاره به روند ایفای نقش خود در سریال "علمدار" همچنین یادآور شد: سعی کردم نقشم در این سریال تلویزیونی را به شکل متفاوت تری ایفا کنم و به شخصیت "منصوره" مواردی را با اجازه کارگردان،‌ بیشتر از فیلمنامه اضافه کنم.

 

وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: باید توجه داشته باشیم که یکی از وجوه اجرای متفاوت شخصیت "منصوره" در سریال "علمدار" این است که کارگردان دست من را برای چنین اجرای متفاوتی باز گذاشته است.

 

ناگفته های فلور نظری از ایفای متفاوت نقشش در سریال ویژه ماه محرم/ بچه های شهدای مدافع حرم محور اصلی سریال

 

 

نظری همچنین تصریح کرد: بنده پیشتر سابقه حضور در کارهای مناسبتی ویژه ماه رمضان را داشتم اما در ماه محرم تعدادی تله فیلم از من پخش شده بود و از این جهت می توان گفت که "علمدار" نخستین اثر سریالی ام به شمار می رود.

 

وی اظهار کرد: این سریال تلویزیونی در ژانر کودک ساخته نشده اما تعدادی از کودکان محور این سریال هستند چون پدرانشان شهید مدافع حرم هستند و این بچه ها تصمیم دارند تا در حد توان خودشان، ماه محرم را با شکوه و عظمت ویژه خاص خود برگزار کنند.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون همچنین خاطرنشان کرد: تصویربرداری سریال "علمدار" امروز به پایان می رسد و بیشتر بازیگران اصلی این اثر تلویزیونی در سکانس های پایانی، جلوی دوربین می روند.

گفتنی است، عنایت بخشی، میرطاهر مظلومی، فلور نظری، مینا نوروزی، سید جواد هاشمی، حشمت آرمیده، مهران رجبی و مرتضی اکبری در سریال "علمدار" به ایفای نقش می پردازند.