کی روش از قصد دستور داده تا زمین بی‌کیفیتی را در اختیار ما قرار دهند

کره ای ها روز یکشنبه اولین جلسه تمرینی تاکتیکی خود را در تهران برگزار کردند. شاگردان اشتلیکه که ۱۶ ساعت بعد از اتمام بازی با قطر به تهران آمدند، روز شنبه تمرین ریکاوری خود را در تهران برگزار کردند.

*کره ای ها همچنان نسبت به محل تمرین خود انتقاداتی دارند. این زمین تمرین فاصله ۵ کیلومتری با محل تمرین این تیم دارد که این موضوع با توجه به ترافیک تهران در آن ساعات باعث ایجاد دردسرهایی برای این تیم در تهران شده است.

*شاگردان اشتلیکه برای دیدار برابر ایران فرصت کمی برای آماده سازی داشتند. ۷۲ ساعت از زمان آماده سازی تیم کره در حالی به پایان رسید که آنها تنها موفق به برگزاری یک جلسه تمرینی تاکتیکی شدند. سرمربی کره پیش از شروع بازی های روز سوم نیز نسبت به نبود زمان کافی برای آماده سازی تیم ملی کره اعتراض کرده بود و معتقد بود بیشتر زمان آنها به ریکاوری بازیکنان خواهد گذشت.

*کیم شین ووک تنها مصدوم کاروان کره جنوبی در تهران است که البته مصدومیت جزئی او از ناحیه چشم راست نمی تواند مانعی برای حضور او در زمین مسابقه باشد.

*حریف تیم ملی فوتبال ایران همچنان نسبت به وضعیت زمین چمن خود اعتراض دارد. آنها که البته دل خوشی از کی روش ندارند، معتقدند که سرمربی تیم ملی باعث شده تا زمین تمرین نامناسبی در اختیار آنها قرار بگیرد و او بر همه زمین های شهر تهران کنترل دارد.