طرح ترافیکی خاص برای بازی ایران و کره

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به طرح ترافیکی ویژه پلیس راهور پایتخت برای برگزاری دیدار دو تیم فوتبال کره جنوبی و ایران که قرار است عصر تاسوعا در ورزشگاه آزادی برگزار شود، اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار و کنترل بار ترافیکی حاشیه استادیوم آزادی، طرح ترافیکی خاصی برای این مسابقه تنظیم کرده است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در این طرح ترافیکی، همکاران ما از چند ساعت پیش از آغاز این رقابت در معابر اصلی و اضلاع چهارگانه حاشیه‌ استادیوم آزادی حضور خواهند داشت و پوشش ترافیکی لازم را برای این دیدار انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد:‌ همکاران در ساعات پیش از آغاز این دیدار به هیچ وجه اجازه پارک خودرو در رینگ اول حاشیه استادیوم را نمی‌دهند و خودروها را به سمت پارکینگ‌های پیش‌بینی شده هدایت خواهند کرد.

عابدی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه همکاران ما تا پس از اتمام این دیدار و تخلیه کامل تماشاگران از استادیوم، حضور خواهند داشت لازم است که تا تماشاگران توصیه‌های همکاران ما را جدی گرفته تا شاهد سنگین شدن بار خودروها و گره ترافیکی در حین خروج تماشاگران نباشیم.