ستاره معروف تیم ملی فوتسال به باشگاه اروپایی می پیوندد

حسین طیبی، ملی‌پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران بعد از درخشش در جام‌جهانی کلمبیا از دو باشگاه غیرت قزاقستان و مگنوس برزیل پیشنهاد دریافت کرده است.

تیم غیرت، قهرمان اروپا و مگنوس قهرمان جام باشگاه‌های جهان است.

وحید شمسایی‌، سرمربی تاسیسات دریایی در مورد جدایی طیبی از تیمش گفت‌: من با طیبی صحبت کرده‌ام و قبل از حضور او در تیم تاسیسات دریایی قراردادی منعقد شده است که شامل بندی است  که نشان می‌دهد طیبی در صورت دریافت پیشنهاد خارجی مشکلی برای جدایی ندارد. او قبل از آمدن به تاسیسات دریایی با تیم غیرت قزاقستان صحبت کرده بود، اما به جام باشگاه‌های آسیا آمد و دیشب به من اعلام کرد  که نماینده باشگاه غیرت قزاقستان به ایران می‌آید تا صحبت‌های نهایی را انجام دهد.

وی افزود: ما مانعی برای جدایی طیبی و رفتن به اروپا را ایجاد نکرده‌ایم، اما باید ابتدا با مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه صحبت کرده و مبلغی که بیشتر از حضورش دریافت کرده است را مشخص کنیم. من به خود طیبی هم گفتم که بازیکن بزرگی است ، اما از دستش ناراحت هستم چرا که می‌توانست به ما زودتر اعلام کند تا ما به فکر بازیکن جایگزین باشیم. تازه چهار هفته‌ از لیگ گذشته است و ما حساب ویژه‌ای را روی طیبی باز کرده بودیم. ای کاش دو ماه قبل آن را با ما در میان می‌گذاشت، چرا که  ما با رفتن او همه جوره ضرر می‌کنیم،  ولی امیدوارم که این ضرر کردن ما به درخشش طیبی در اروپا بیارزد.

شمسایی در پاسخ به این پرسش که آیا با بازیکنی برای جانشینی طیبی صحبت کرده است یا نه؟ عنوان کرد: با بیشتر از پنج ایجنت رسمی فیفا وارد مذاکره شده‌ایم و به دنبال بازیکنانی از اسپانیا ، برزیل، پرتغال و روسیه هستیم، اما متاسفانه لیگ این کشورها شروع شده و یا در آستانه شروع شدن است و همه بازیکنان تیم دارند. ما برای این که بازیکنی بیاوریم باید رقم سنگینی را برای رضایت‌نامه‌اش بپردازیم، اما این موضوع از چارچوب قوانین مالی باشگاه خارج است. به همین خاطر می‌گویم که ما همه جوره ضرر کرده‌ایم.