نرخ دستمزد بابا اتی

به گزارش برنا،جواد عزتی، بازیگر نقش بابا اتی در قهوه تلخ درباره حضور سوپراستارها در قهوه تلخ با یک شنبه گفت و گوی متفاوتی داشت که قسمت هایی از آن را در ادامه می خوانید.

صحبت‌هایی شنیده می‌شود که ستاره‌هایی مثل حامد بهداد یا محمدرضا گلزار قرار است در قهوه تلخ بازی کنند تو که از نزدیک در جریان بودی بگو که این موضوع واقعیت داشت یا در حد یک شایعه بود؟

چیزی بین بازیگران وجود دارد که می‌گویند تا جلوی دوربین نرفتیم، هیچ قراردادی با جایی نداریم! یعنی حتی بازیگری هم تست گریم هم شده باشد، تا وقتی جلوی دوربین قرار نگیرد عضوی از آن پروژه نخواهد بود.

در مورد این سوال باید بگویم که من هم این صحبت‌ها را شنیدم اما ندیدم کسی از این اسامی که گفتید جلوی دوربین قرار بگیرد.

یعنی حتی به دفتر تهیه کننده هم نیامدند؟

چرا آقای گلزار با آقای گلیان جلساتی داشتند. اما فکر نکنم موضوع این جلسات به قهوه تلخ مرتبط باشد، چون آقای گلیان غیر از قهوه تلخ کارهای دیگری هم در دست تولید داشتند و دارند. فکر می کنم محمدرضا گلزار برای یک کار سینمایی به دفتر قهوه تلخ آمد و در آن فیلم هم بازی کرد.

بهداد و رادان چطور؟ آنها هم به دفتر آقا گلیان آمدند؟

به هر حال دوستان لطف دارند و هر از چند گاهی سرلوکیشن ما می آیند. حامد بهداد یا بهرام رادان بارها به ما سرزده اند و با هم ملاقات داشته ایم؛ اما اینکه در مورد حضور در این کار با آنها صحبتی شده یا نه را واقعا در جریان نیستم.

شنیدم که بازیگران قهوه تلخ زیاد از شرایط مالی کار رضایت ندارند، درست است؟

بگذار وارد این بحثنشویم. چون مدیری همیشه سعی داشته و دارد که کار در یک فضای آرام و با آرامش پیش برود و ما هم در این راستا به ایشان کمک می کنیم، تا این آرامش بهم نخورد.

پس سوالم را جور دیگری مطرح می کنم پولی که از قهوه تلخ می گیری نسبت به دریافتی که از کارهای دیگر داشتی و یا داری چه وضعیتی دارد؟

حقوق من در قهوه تلخ خیلی کمتر از کارهایی دیگری است که در آنها بازی کرده‌ام.

چه انگیزه ای باعثشد که زیر قیمت با این پروژه همکاری کنی؟

شکل کار و صاحب کار!این ۲ دست به دست هم می دهند، من با وجود دستمزد کم انگیزه بازی داشته باشم. شکل و نوع کاری که مهران مدیری انجام می دهد به نحوی است که هیچ کس دیگر در ایران نمی تواند انجام دهد. این نوع کمدی، کاریکاتور و فانتزی را فقط مدیری می تواند به خوبی و در این ابعاد انجام دهد. شاید به این دلیل است که مردم از کارهای مهران مدیری اینقدر استقبال می کنند.صاحب کار هم که مهران مدیری است که در طنز یک آدم شناسنامه دار و صاحب سبک است.