تلفنی حافظ قرآن شوید

به گزارش ايسنا، محمدصادق محسني كبير گفت: اين مركز سال گذشته با استعانت از پروردگار متعال و ائمه اطهار(ع) جديدترين روش حفظ غير حضوري قرآن كريم در كشور را طراحي و اجرا كرد و تاكنون بيش از ۴۰۰۰ نفر را در سراسر كشور آموزش داده است.

وی در خصوص این آموزش‌ها گفت: این طرح به صورت دو، سه یا چهار ساله برگزار می‌شود که علاقه‌مندان حفظ قرآن کریم پس از ثبت نام و دریافت برنامه و بسته کمک آموزشی اقدام به حفظ قرآن می‌کنند، سپس استادان پشتیبان این مرکز هفته‌ای دو مرتبه با منازل آنان تماس گرفته و ضمن پیگیری برنامه حفظ به آنان آموزش می‌دهند.

محسنی‌کبیر گفت: دوره جدید این آموزش‌ها از اواسط آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌گردد و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی در خصوص اعطای مدرک کارشناسی به حفاظ قرآن کریم گفت: پیرو مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۷۵ افرادی که قرآن کریم را حفظ کنند، می‌توانند با شرکت و قبولی در دو آزمون کتبی و شفاهی مدرک لیسانس علوم قرآن و حدیثرا بدون تحصیل در دانشگاه دریافت کنند.

مدير روابط عمومي دارالقرآن خانه كارگر در پايان افزود: تمام افراد متقاضي ميتوانند جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس حاصل كنند.