دكتر محمود احمدينژاد در ديدار مديران و معاونان شركت پست كه در سالن شهيد بهشتي ساختمان رياست جمهوري برگزار شد، گفت: امروز ارتباطات در جهان افزايش يافته و اين نتيجه بزرگ شدن انسان است و در مجموعه اين ارتباطات پست جايگاه ويژه اي دارد. پست ارتباطي نسبتا مطمئن، كارآمد و به روز است و كشورهاي گوناگون متناسب با توليد ناخالصشان تبادلات پستي دارند.

وی با اشاره به ارتباطات بین دستگاه‌های دولتی و ارسال محموله‌های پستی بین آنها، گفت: باید در دولت این تصمیم‌گیری انجام شود که دستگاه‌ها محمولات و مرسولات خود را به وسیله پست ارسال کنند.

احمدی‌نژاد در ادامه با بیان این‌که امروز پست راهی مطمئن، سریع و خوب برای ارسال محموله‌هاست، خطاب به مدیران پستی کشور، گفت: برای این‌که مردم بیشتر به شما مراجعه کنند نیاز به اطلاع‌رسانی است، شما باید خدمات خود را به شکل‌های خوب به مردم اطلاع‌رسانی کنید. همچنین در کار خود سرعت داشته باشید؛ چراکه امروز دنیای رقابت است و باید هرچه سریعتر محموله‌ها را ارسال کنید.

وی افزود: همچنین دقت، اعتمادسازی و کم کردن هزینه‌ها را تا جای ممکن در سیاست‌های خود قرار دهید. ابتکارات زیادی هست که باید به کار برد و پست به این ابتکارات نیاز دارد.

رییس‌جمهور در پایان ابراز امیدواری کرد که پست محموله‌هایی را جابجا کند که حاوی امید و نشاط باشد و در آن خبرهای خوب به مردم برسد.

پیش از سخنان رییس‌جمهور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این وزارتخانه در زمینه پست گفت: امیدوارم پست بتواند جایگاه متناسب خود را در کشور داشته باشد و مانند کشورهای پیشرفته جایگاه بالایی را به دست بیاورد.

وی سال ۹۰ و ۹۱ را سال ساماندهی بخش پست کشور عنوان کرد و گفت: امیدوارم با برنامه‌هایی که برای این شرکت در نظر گرفته شده است و ورود اپر اتورهای دیگر و تشکیل سازمان دولتی، بتوانیم خدماتی با کیفیتی بالاتر و متنوع‌تر و با قیمت کمتر به مردم ارائه دهیم.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رییس شرکت پست کشور به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شرکت پرداخت.

در اين مراسم لوح يادبودي از سوي مديران و تلاشگران عرصه پست كشور به رييسجمهور اهدا شد و از تمبر شخصي رييسجمهوررونمايي شد.