فرماندار ویژه سبزوار گفت: با تلاش گروه جست و جو و نجات پیکر چهارمین مقنی کشته شده در حادثه ریزش چاه ۱۶۰ متری روستای کسکن بخش مرکزی این شهرستان کشف شد. احمد برادران افزود: این جسد متعلق به مرحوم 'موسی الرضا غلامی نارستانی' است که روز 28 مهر ماه برای انجام عملیات جست و جو و نجات چهار مقنی مفقود شده در این حادثه وارد چاه 160 متری شده بود. وی اظهار کرد: به علت افزایش حجم دبی آب قنات، پیکر این مرحوم در 450 متری جنوب محل حادثه در یکی از مادر چاه های قنات روستای کسکن پیدا شد.

 وی گفت: طی دیروز و امروز با تلاش گروه نجات و مقنیان باتجربه جسدهای سه مقنی دیگر به نامهای امین آبرومند کرابی، محمد همایی و محسن بنسبردی کشف شد.

 فرماندار سبزوار افزود: افزایش حجم آب، عملیات جست و جو برای یافتن پیکر آخرین مفقود این حادثه در مادر چاه های این قنات را با مشکل مواجه کرده است.

 27 مهر ماه 6 مقنی برای لایروبی مسیر قنات واقع در محدوده روستای کسکن سبزوار به درون چاه 160 متری رفتند که در پی ریزش دیواره ها به داخل چاه سقوط کردند.

 از این تعداد 2 نفر با رساندن خود به دهانه های خروجی قنات نجات یافتند.

 علاوه بر آن 2 نفر از ساکنان محلی نیز برای نجات افراد باقیمانده وارد قنات شدند که به علت ریزش دوباره قنات یک نفر از آنان مفقود شد.

 پیکر 'ابوالفضل غلامی نارستانی' هنوز پیدا نشده که عملیات برای پیدا کردن وی همچنان ادامه دارد.

 مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.