تغییرات در این وزارتخانه همچنان ادامه دارد

پس از استعفای علی اصغر فانی از وزارت آموزش‌وپرورش، تغییرات در این وزاتخانه ادامه دارد.

محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از اوایل مهر امسال از این معاونت رفته است و هم‌اکنون در دانشگاه فرهنگیان بیرجند تدریس می‌کند.

دیمه‌ور پیش از این در تاریخ 12 مهر 95 با انتشار نامه‌ای استعفای خود را اعلام کرد.

در این نامه آمده بود:‌ سه سال قبل توفیق یافتم که به عنوان خدمتگزاری کوچک و برادری همدل, شما خواهران وبرادران اندیشمند, مخلص و فداکارم را در مسیر رشد و بالندگی کودکان عزیز میهن سرافرازمان،‌ همراهی کنم. با لطف خداوند متعال و تلاشهای شایسته تحسین همکاران ارجمندم درستاد معاونت و دفاتر, معاونین عزیزو گرانمایه آموزش ابتدایی, روسای بزرگوار ادارات سه گانه وکارشناسان فکور ادارات کل استانها, ادارات شهرستانها و مناطق, مدیران فداکار و آموزگاران شریف مدارس شاهد بودیم که در این مدت کوتاه,علیرغم بعضی محدودیت‌ها و موانع با تدبیر شما نیکان بارقه های زیبای امید در آسمان تعلیم وتربیت نوآموزان و دانش آموزان عزیزمان درخشیدن گرفته است.

اینک که به بنا به دلایل و مصالحی افتخار ادامه همراهی شما عزیزان را در این مسیر نورانی وسعادت آفرین ندارم, ضمن عذرخواهی ازبابت همه کوتاهی‌ها و تعظیم صمیمانه در برابر روح بلند و مهر جاودانتان ازخداوند عشق و مهربانی, عزت, سلامتی و شادکامی برایتان مسئلت می‌کنم.

این خبر پس از مدتی از سوی علی اصغر فانی وزیر سابق آموزش‌وپرورش رد شد.

فانی در این رابطه عنوان کرد:‌ به هیچ وجه خبر استعفای ایشان در رابطه با استیضاح در مجلس صحیح نیست. ایشان به بیماری دیابت مبتلا هستند و سال گذشته خانواده ایشان به بیرجند رفتند و به تنهایی در تهران زندگی می‌کردند که چند روز گذشته آمدند و اعلام کردند که نمی‌توانند ادامه کار دهند اما من از ایشان خواستم و به هیچ عنوان استعفای ایشان مورد موافقت قرار نگرفت.

هم‌اکنون حدود یک ماه است که معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش در پُست خود حضور ندارد و گمانه‌زنی‌ها از انتخاب صادق صادق‌پور مدیرکل دفتر دبستانی به جای او خبر میدهد هر چند وی نیز این پُست را نپذیرفته است.