"اودی سیگل" تحلیلگر مسائل سیاسی شبکه 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره گفت: "از نظر سازمان یونسکو، میان دیوار ندبه (براق) و یهودیت هیچ ارتباطی وجود ندارد. یونسکو با بی شرمی تاریخ را بازنویسی می کند."

وی مدعی شد: "سیاستهای سازمان ملل علیه اسرائیل تهاجمی و از روی تبعیض نژادی و حزب گرایی و مشمئز کننده است."

این تحلیلگر صهیونیست خاطرنشان کرد: "تاریخ و تمدنهای دوران باستان و ادیان آسمانی از یهودیت سرچشمه گرفت. و تاریخ یهود از جبل الهیکل (مسجد الاقصی) سرچشمه می گیرد."

وی ادامه داد: "24 کشور جهان از جمله دوستان مورد اعتماد ما، روسیه و چین به این طرح سازمان ملل رأی مثبت دادند.و26 کشور که اغلب کشورهای اروپایی هستند به دنبال تهدیدهای اسرائیل، از رای دادن به این طرح سرباز زدند. و تنها شش کشور از جمله آلمان هلند انگلیس آمریکا و لیتوانی و استونی به این طرح رای مخالف دادند."

اودی سیگل، شورای حقوق بشر و سازمان یونسکو را مؤسسه های فاسد و حقیر توصیف کرد و گفت: "یونسکو برغم تصمیم احمقانه اخیر، مورد احترام و تایید بسیاری از کشورهای جهان است. لذا نمی توان با سر و صدا و جنجال با آن برخورد کرد، و تنها کاری که اسرائیلی می تواند انجام دهد، گله کردن از اقدامات این سازمان است، و این همان کاری است که رئیس کابینه نتانیاهو در حال حاضر به آن مشغول است."

وی گفت: "واکنش از روی انفعال و خشم به این تصمیم سازمان ملل که با تحریک فلسطینیها و با هدف لطمه زدن به منافع اسرائیل اتخاذ شد، بر حجم و اعتبار آن می افزاید ."