سارق ۲ میلیارد ریالی احشام با ۳۶ فقره سرقت دستگیر شد

سرهنگ صفر عبدالوند از کشف 513 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش 53 میلیارد و 500 میلیون ریال در هفت‌ماهه امسال خبر داد و اظهار داشت: طی هفت‌ماهه امسال مأموران این فرماندهی موفق به کشف 116 محموله برنج خارجی قاچاق به مقدار 513 تن شده و کارشناسان ارزش این محموله‌ها را 53 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کردند.

وی افزود: در این مدت 22 کیلو و 400گرم انواع مواد مخدر کشف و 681 دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف‌شده است.

فرمانده انتظامی پلدختر از افزایش 50 درصدی تماس‌های مردمی منجر به عملیات پلیسی خبر داد و عنوان کرد: در این مدت 17 درصد کاهش وقوع سرقت داشته‌ایم.

کشف 20 تن برنج قاچاق در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف 20 تن برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی"کمالوند" این شهرستان حین گشت یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را مشاهده و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو مذکور مقدار 20 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیرشد و کارشناسان ارزش برنج‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

کشف برنج قاچاق در پلدختر

سرهنگ صفر عبدالوند فرمانده انتظامی از کشف 21 تن برنج خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر جابه‌جایی یک محموله بار قاچاق توسط یک نفر با یک دستگاه تریلی، مأموران این فرماندهی در محورهای مواصلاتی پلدختر مستقر شدند.

وی بابیان اینکه مأموران در محور پلدختر- رومشکان خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند افزود: در بازرسی از تریلی 21 تن برنج خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی پلدختر بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیرشد و کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و 50 میلیون ریال اعلام کردند.

کشف سوخت قاچاق در دلفان

سرهنگ علی نجات کرمی فرمانده انتظامی دلفان اظهار داشت: مأموران ایستگاه ایست و بازرسی گشور در حین انجام تور ایست و بازرسی، به یک دستگاه خودرو سایپا حامل سوخت قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی بابیان اینکه در بازرسی از خودرو مذکور دو هزار لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل کشف و در این راستا یک نفر دستگیر شد افزود: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کشف یک‌تن و 500 کیلو داروی گیاهی قاچاق در خرم‌آباد

سرهنگ حسین نجفی فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف یک‌تن و 500 کیلو مورت( داروی گیاهی )در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران  پاسگاه کاکاشرف خرم‌آباد حین گشت زنی در سطح حوزه، یک دستگاه خودرو سایپا را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودرو یک‌تن و 500 کیلو مورت قاچاق کشف، یک نفر دستگیر و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق میلیاردی احشام با 36 فقره سرقت

سرهنگ عباس نظری رئیس پلیس آگاهی استان لرستان بابیان اینکه یک سارق با 36 فقره سرقت و کشف 340 رأس احشام مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال در خرم‌آباد دستگیر شد اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت احشام در حوالی شهر خرم‌آباد، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت احشام پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق شدند و وی را حین سرقت احشام دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی لرستان عنوان کرد: سارق در بازجویی صورت گرفته به 36 فقره سرقت احشام با همدستی سه سارق دیگر اعتراف کرد که در عملیاتی دیگر سه همدست وی نیز در مخفیگاهشان دستگیر شدند.