واژگونی سه دستگاه تریلی ترکیه ای + تصاویر

پیمان نامدار ریاست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پرشکی استان قزوین گفت: بامداد سه شنبه چهارم آبان ماه 1395 در ساعت 4:19 ماموریتی مبنی بر واژگونی تریلی با بار میوه در اتوبان قزوین-تهران یک کیلومتری آبیک به واحد ارتباطات فوریت های پزشکی آبیک اعلام شد.

 

واژگونی سه دستگاه تریلی

 

 

پرسنل پایگاه اورژانس آبیک جاده ای به محل اعلام شده اعزام شدند و پس از گذشت 9 دقیقه به محل حادثه رسیدند که راننده تریلی به دلیل شدت جراحات وارده فوت شده، و فاقد هرگونه علائم حیاتی بوده است.

 

 نامدار افزود: واژگونی دو تریلی دیگری در ساعت 7:09 صبح رخ داد که تکنسین های وقت به محل اعزام شدند و پس از گذشت دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند.

 

پس از بررسی صحنه ، این دو تریلی با دو خودروی سواری دیگری برخورد کرده بودند و در نهایت یکی از تریلی ها که ترکیه ای بوده بعد از واژگونی دچار حریق شده است.

 

 

واژگونی سه دستگاه تریلی

 

نامدار گفت: راننده ترکیه ای از نواحی مختلف بدن دچار سوختگی شدید شده است و توسط آمبولانس پایگاه جاده ای آبیک و تعداد  چهار مصدوم از خودرو های سواری توسط آمبولانس آبیک شهری آبیک در محل درمان و جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان ولیعصر آبیک اعزام شدند.

 

به گفته ی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پرشکی استان ، در یکی از این حوادث  که بامداد امروز در آزاد راه قزوین - کرج رخ داد واژگونی کی دستگاه تریلر موجب مرگ راننده آن شد .
واژگونی سه دستگاه تریلی

 

علت این حوادث در دست بررسی است .