جاعل عنوان نظامی در قزوین دستگیر شد

سرهنگ محمدقاسم طرهانی ضمن اشاره به دستگیری یک جاعل عنوان و غاصب عناوین در شهرستان قزوین اظهار داشت: ماموران کلانتری 17 غیاث آباد در حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و فرمان ایست صادر که راکب بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری می‌شود.

وی ادامه داد: ماموران پس از تعقیب و گریز و مراقبت‌های لازم موتورسیکلت را متوقف و راکب آن را که ملبس به پیراهن ناجا و تجهیزات نظامی بود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: پس از دستگیری متهم چند نفر از نگهبانان ساختمان‌های نیمه کاره به واحد گشت مراجعه و از سرقت اموال خود توسط متهم در پوشش مامور نیروی انتظامی شکایت که در بازجوئی از متهم یک عدد ساعت مچی مال باخته کشف شد.

طرهانی بیان کرد: متهم پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت ادامه بازجوئی در اختیار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: شهروندانی که به این شیوه و روش مورد اخاذی قرار گرفته‌اند جهت شناسایی متهم به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

درگذشت فردی در اثر برق‌گرفتگی در قزوین

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر برق گرفتگی در روستای دودهه، بلافاصله ماموران انتظامی بخش کوهین این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده از محل حادثه مشخص شد مردی به هویت س.ع به پشت بام رستوران رفته که دچار برق گرفتگی شده و فوت می‌کند. 

طرهانی تصریح کرد: این مرد براثر شدت جراحات در محل فوت و با تشکیل پرونده به پزشکی قانونی انتقال و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ضمن توصیه و هشدار به همشهریان از آنها خواست؛ قبل از شروع کار به ویژه در محل‌های که سیم و کابل برق است نکات ایمنی را مدنظر قرار دهند.

خودرو سواری با بیش از 30 میلیون ریال خلافی راهی پارکینگ شد

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه آزادراه قزوین - کرج در حین کنترل خودروهای عبوری در محور قزوین - کرج ، یک دستگاه سواری "مزدا 3" را به علت ارتکاب تخلف سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

وی ادامه داد: با استعلام از سوابق خودرو مشخص شد که این سواری دارای 65 فقره تخلف و 30 میلیون و 800 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

بیگلری افزود: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو، سرعت غیر مجاز  و عدم استفاده از کمربند ایمنی بوده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین بیان کرد: با توجه به نقش سرعت غیرمجاز در ایجاد صدمات جانی شدید به راننده و سرنشینان در زمان تصادف، برخورد با تخلفات حادثه ساز به ویژه سرعت غیر مجاز و عدم استفاده از کمربند ایمنی بعنوان خط قرمز پلیس راه استان قزوین در دستور کار عوامل اجرایی قرار دارد.