بارش برف بیشتر جاده‌های اردبیل و سرعین را فرا گرفته است

علی دشتی امشب در بازدید از جاده‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل اظهار داشت: با توجه به بارش برف که از دیشب بیشتر شهرستانهای استان اردبیل به ویژه سرعین و اردبیل را در برگرفته ماموران راه و شهرسازی شهرستان اردبیل تلاش خود را آغاز کرده‌اند و هم‌اکنون تمام جاده‌های اصلی و فرعی اردبیل و سرعین نمک‌پاشی و برف‌روبی شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش برف بیشتر جاده‌های اردبیل و سرعین را فرا گرفته است افزود: بعد از بارش برف بلافاصله ماموران راه و شهرسازی شهرستان اردبیل خدمات خود را در جاده‌های مواصلاتی و مه‌گیر سرعین و اردبیل انجام دادند که رانندگان در جاده‌ها به مشکلی بر نخورند.

رئیس راه و شهرسازی استان اردبیل از آمادگی ماموران راه و شهرسازی به طور شبانه‌روزی در جاده‌های مواصلاتی اردبیل و سرعین خبر داد و گفت: هم اکنون نیروها و ماموران راه وشهرسازی در جاده‌های مواصلاتی اسکان یافته و به خدمات‌رسانی در جاده‌ها مشغول هستند.

دشتی بیان کرد: به محض بارش برف تمام جاده‌های اصلی فرعی اردبیل و سرعین نمک‌پاشی و برف‌روبی شد تا تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها بدون هیچ مشکلی ممکن شود که در این زمینه راه و شهرسازی اردبیل تمام تلاش خود را به کار برده است.

وی تصریح کرد: نیاز است رانندگان نیز در جاده‌ها موارد ایمنی را رعایت کنند که بدون هیچ مشکل و سانحه‌ای به مقصد برسند و در این زمینه پلیس راه و راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای دارد تا جاده‌های مواصلاتی و مه‌گیر استان برای تردد رانندگان امکان‌پذیر شود.