به گزارش فارس، سردار حسین همدانی عصر امروز در چهارمین همایش نقش شجره طیبه صالحین در کار و تولید که با حضور فرماندهان و مسئولان ردههای مقاومت سازمان بسیج کارخانجات تهران در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: امروز ما و سپاه تهران بزرگ یک ماموریت بیشتر ندارد و آن هم امر به معروف و نهی از منکر است.
وی با بیان این مطلب که ماموریت ما در مقابل همه فتنه‌ها و جریان‌های انحرافی، همه مشکلات و موانع امر به معروف و نهی از منکر است، ادامه داد: فتنه‌ها و حوادثمتفاوت است و همه مشکلات و موانع سر راه ما همانند زمان جنگ که یک بار مین بود، یک بار موانع آب و… فرق می‌کنند.
سردار همدانی با اشاره به این مطلب که کسانی که تربیت شده‌اند، و باور کرده‌اند می‌توانند از موانع عبور کنند، اظهار داشت: یک روزی فتنه جنگ بود، روزی حوادثبعد از جنگ، سپس فتنه تیر۷۷ و بعد از آن فتنه ۸۸ شکل گرفت، که خدارا شکر از همه این‌ها عبور کردیم.
وی با بیان این مطلب که امروز خطرناک‌ترین جریان، جریان انحرافی است، گفت: جریان انحرافی بسیار خطرناک است، که امروز داریم مشاهده می‌کنیم و علامت‌های آن را هم می‌بینیم.
وی در ادامه تصریح کرد: ما به دشمن بگوییم که استقلال نمی‌خواهیم، مستعمره خواهیم شد، هیچ وقت چنین اتفاقی نخواهد افتاد، زیرا ما ۲۵۰ هزار شهید داده ایم برای این ارثگرانبها، بنابر این کسی از این اصول و اصل دست بر نخواهیم داشت.
همدانی با بیان اینکه فتنه امسال با فتنه سال گذشته متفاوت است، گفت: طرح صالحین می‌خواهد افراد را تربیت کند تا در حادثه و فتنه جدید از کاروان انقلاب ریزش نداشته باشیم.
وی با اشاره به این مطلب که غبار فتنه تاریک می‌کند و ممکن است در این تاریکی عده‌ای گم شوند و از قافله جا بمانند، اظهار داشت: طرح صالحین فرد را آماده می‌کند تا در اجرای ماموریت‌های همیشه آمادگی لازم را داشته باشیم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران تصریح کرد: در فتنه‌ها مجاهدین ما در تهران هر چه آنها تلاش کردند یاران امام را بگیرند، اما‌ نتوانستند، یاران امام را از ادارات و کارخانه‌ها بیرون کردند، پزشکان ما را مشکل‌ساز کردند، بنابر این باید چنین افرادی را در جامعه زیاد کنیم تا تهدیدات کم شود.
وی با بیان این مطلب که تربیت در طرح صالحین باید وظیفه امروز بسیجیان ما باشد، اظهار داشت: در تهران فضایی را آماده کردهایم که تا دو هفته آینده ۱۱ هزار نفر از مربیان و سرحلقههای صالحین برای آموزش دور هم جمع شوند.