سعداوی: بازیکنان استقلال دنبال وقت تلف کردن بودند

نعیم سعداوی در نشست خبری پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران که با تساوی یک - یک خاتمه یافت، گفت: قبل از بازی گفتم که یک بازی زیبا و یک کار مناسب را خواهید دید. به دنبال این نبودیم که بازی را کنترل کنیم یا حداقل با یک امتیاز از زمین خارج شویم. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و قبل از اینکه گل بخوریم، می‌توانستیم گل بزنیم.

سرمربی فولاد گفت: باید قبول کنیم مقابل تیم خوب و با تجربه‌ای بازی می‌کردیم که مهره‌های خیلی خوبی دارد. سخت است که با داشتن این بازیکنان جوان و پس از این که بازی را یک بر صفر عقب افتادیم هم نتیجه بازی را عوض و هم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریف ایجاد کنیم.

سعداوی گفت: با وجود بازیکنان مصدومی که داشتیم بازی خوبی انجام دادیم. از کادر پزشکی تیم تشکر می‌کنم که بازیکنان مصدوم را لحظه آخر به تیم اضافه کردند. از این بازی خوب خوشحالم.

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که منصوریان گفته بود خط هافبک استقلال اجازه نداد بازی در دست فولاد باشد، گفت: اجازه بدهید درباره دوست و همکار خودم آقای منصوریان اظهار نظر نکنم اما این صحبت را به همه آنهایی که از لحاظ فوتبالی حقایق را دنبال می‌کنند واگذار می‌کنم. خیلی از صحنه‌ها بازیکنان استقلال به دنبال اتلاف وقت بودند که خود گویای مطلب است.

سعداوی با تشکر از هواداران فولاد گفت: هواداران تیم را حمایت و ما را بسیار تشویق کردند. به دنبال سه امتیاز بودیم و تعداد موقعیت‌های ما بیشتر از تیم حریف بود. از لحاظ داوری در یکی دو صحنه از کارشناسان داوری خواهش می‌کنم که ببینند و نظرات‌شان را اعلام کنند. ما در این بازی توانستیم یک بازی زیبا انجام دهیم.