مجلس آینده خالی از مردودین فتنه و منحرفان

به گزارش فارس، علی اصغر زارعی یکشنبه شب در نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان قزوین که در مسجد امام خمینی (ره) غیاثآباد برگزار شد، بیان کرد: بدانیم که در معرض سنتهای الهی هستیم و یکی از سنتهای الهی امتحان است حال برخی امتحانها فردی، برخی خانوادگی و برخی نیز در سطح جامعه است.
وی ادامه داد: امروز یکی از بزرگترین امتحان‌های روز ما بحثولایت‌مداری است این امتحان بر پایه تبعیت از رهبری است.
نماینده مردم شهر تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اضافه کرد: از دلایل مهم تشکیل جبهه پایداری این است که حوادثی اتفاق افتاد و نشان داد فتنه و مسائلی از این دست و به دنبال آن جریان انحرافی به وجود آمدند و برخی در فتنه‌ ساکت شده‌اند در نتیجه جبهه پایداری براساس یک مطالبه جمعی کسانی که زیر عَلم ولایت قرار گرفته بودند، شکل گرفت.

جبهه پایداری به دنبال این است که رهبری انقلاب از ما چه می‌خواهند؟

وی عنوان کرد: قدرت ملی ما در انسجام پشت سر رهبری معنا می‌یابد، آری ملت ما ایستادگی کرد و موجب بیداری در منطقه و شکست مرحله به مرحله دشمن شد.
زارعی خاطرنشان کرد: در نتیجه جبهه پایداری با محوریت ولایت‌مداری و تبعیت از رهبری شکل گرفته که گفتمان اصلی جبهه فرهنگی است در واقع ما می‌خواهیم بفهمیم امام از ما چه می‌خواهد آن را خوب بفهمیم و برای تحقق آن تلاش کنیم.
وی اظهار کرد: جبهه پایداری یعنی دورهم جمع شویم، حرف بزنیم، بشناسیم و بدانیم رهبری از ما چه می‌خواهد؛ رهبری چه مجلسی می‌خواهد، چه رئیس جمهوری می‌خواهد و چه اقتصادی می‌خواهد تا ما آن را از مسئولان مطالبه کنیم.

بحثاصلی جبهه پایداری انتخابات نیست

مسئول امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی ادامه داد: گفتمان اصلی جبهه فرهنگی است ولی در مواقع مختلف دارای نظر خواهد بود، جبهه پایداری با این انگیزه و با حضور شخصیت‌های اندیشمند و انقلابی امتحان پس داده تشکیل شده است بنابراین بحثاصلی ما انتخابات نیست.
وی افزود: جبهه پایداری یعنی روی اصول پافشاری کردن، یعنی کسانی می‌توانند در صحنه انقلاب حضور داشته باشند که مردود نشده باشند و یا ساکت نباشند.

بعد از حوادثامسال متوجه شدیم باید پشت سر رهبری حرکت کرد

زارعی اضافه کرد: یک مجموعه‌ای در ستاد احمدی‌نژاد آمدند و پا پیش گذاشتند و عَلَمی بلند شد که محور احمدی‌نژاد بود ولی بعد از مدتی مشخص شد که باید پشت سر رهبری حرکت کرد و در حرکت پشت سر رهبری نباید خلاء بیفتد و بعدها دیدیم که از این عَلَم چه سوء استفاده‌هایی کردند.
وی توضیح داد: بعد از حوادثی که سال جاری رُخ داد، ما به دنبال مرزبندی با فتنه، فتنه‌گران، ساکتین فتنه و جریان انحرافی بودیم و شعار ما عقلانیت، عدالت، معنویت حول محور ولایت است.
مسئول امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی اعلام کرد: در این بین ما بر فرهنگ اسلامی و مکتب اسلامی تأکید داریم و پافشاری روی تبعیت از رهبری اصل مهمی است که بر آن تأکید می‌کنیم.
وی تصریح کرد: تبیین مسائل هم وظیفه علماست که بر دوش روحانیت سنگینی می‌کند، با تبیین مسائل به دنبال آن هستیم که جزو کسانی نباشیم که موضوع‌ها را اشتباه می‌فهمند و یا در مواقع لزوم دیر حاضر می‌شوند.

منشور اصولگرایی را قبول داریم اما عده‌ای شیطنت می‌کنند

زارعی خاطرنشان کرد: جبهه پایداری اهداف حزبی را تعقیب نمی‌کند در خصوص انتخابات نیز باید بگویم که ما در معرض انتخابات قرار گرفتیم، در این خصوص نیز جبهه پایداری منشور اصولگرایی را قبول دارد منتها در اجرا برخی مردودین انتخابات شیطنت کردند که ما نیز نظرات خود را خدمت علما مطرح کردیم.
وی یادآور شد: ما همه تلاش خود را میکنیم ولی هدف این است که مجلسی تشکیل شود که اگر فتنهای اتفاق فتاد بهتر از مجلس هشتم پاسخگو باشد.