به گزارش فارس، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در تشریح دیدار شبگذشته برخی نمایندگان اصولگرای مجلس با رئیسجمهور اظهار داشت: از حدود یک ماه پیش برخی نمایندگان اصولگرای مجلس درخواست ملاقاتی با رئیس جمهور را به معاون پارلمانی وی دادند که این جلسه برگزار شد.

وی افزود: در این دیدار که از تمام طیف‌ها و سلیقه‌های سیاسی جریان اصولگرایی حضور داشتند، نمایندگان مشکلات حوزه انتخابیه خود را برای احمدی‌نژاد تشریح کردند.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه حدود ۸۰ نفر از اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس در این دیدار حضور داشتند، تصریح کرد: برخی از نمایندگان نیز که فرصت صحبت و تشریح مشکلات خود را نداشتند نامه‌هایی در خصوص کاستی‌های موجود در حوزه انتخابیه خود به رئیس جمهور دادند.

اسماعیلی همچنین گفت: ‌ در ابتدای این دیدار رئیس جمهور به نمایندگان خیرمقدم گفت و سخنان کوتاهی را ایراد کرد و پس از آن این نمایندگان بودند که در خصوص مشکلات حوزه انتخابیه خود با احمدی‌نژاد سخن گفتند.

وی با تأکید بر اینکه هیچگونه بحثی در خصوص انتخابات، جریان انحرافی، اختلاس اخیر و... در این دیدار مطرح نشد: گفت: این دیدار فقط در خصوص مشکلات کاری نمایندگان و مسائلی که رئیس جمهور به عنوان مسئول اجرایی کشور میتواند به آنها رسیدگی کند مطرح شد و سخنی از مشکلات سیاسی و اقتصادی کشور در این دیدار به میان نیامد.