به گزارش فارس، زن و مردی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست طلاق توافقی خود را به قاضی سید مهدی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کردند.

* هفته‌ای یک بار اسمم در روزنامه‌ها چاپ می‌شود و به پولی نیاز ندارم

مرد در حضور قاضی این شعبه با بیان اینکه وضع مالی بسیار خوبی دارم و هفته‌ای یک بار در روزنامه‌ مصاحبه دارم و به پولی نیاز ندارم، اظهار داشت: من کارگردان، خواننده و آهنگساز رسمی ارشاد هستم و برای اینکه شناسنامه و طلاقم را به فردی نشان دهم، تصمیم به جدایی گرفتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه زندگی و همسرم را دوست دارم، افزود: بعد از جدایی در مدت ۳ ماه دوباره با یکدیگر ازدواج خواهیم کرد چرا که من و همسرم عاشق هم هستیم، بنابراین ما با آگاهی و خوشحالی مجبور به جدایی هستیم.

* یک فرزند داریم ولی مجبور به جدایی هستیم

مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه یک فرزند داریم ولی مجبور به جدایی هستیم، عنوان کرد: من یک اسم هنری دیگر دارم که از گفتن نام و شهرتم معذورم و تنها می‌خواهم که شما حکم طلاق را بدهید تا آرامش بگیریم.

وی در حالی که از قاضی خواست یک بیت شعر بخواند، افزود: دردی بر دل است که گر کسی بداند عالم بسوزد؛ این حکایت ماجرا اطرافیان و زندگی ماست.

* تنها آرین پسرم برایمان مهم است

مر در برابر قاضی مطلبی بیان کرد: تنها آرین پسرم برایمان مهم است و ما باید جدا شویم چرا که مجبور به این کار هستیم.

وی با بیان اینکه بهترین راه برای ما طلاق است، ادامه داد: من و همسرم عاشق یکدیگر هستیم به شکلی که ثانیه‌ای نمی‌توانیم همدیگر را ندیده و از هم دور باشیم ولی مجبوریم.

* ۳ ماه دیگر دوباره در زیر یک سقف زندگی می‌کنیم

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و در حالی که به شکلی صمیمانه در کنار مرد نشسته و دستانش در دستان مرد بود، گفت: ۳ ماه دیگر مجدد زیر یک سقف با یکدیگر زندگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما مجبوریم که حکم طلاق را به یک فردی نشان دهیم بنابراین مجبور شدیم و باید حکم صادر شود، بنابراین درخواستمان برای طلاق کار درستی است.

* قاضی؛ نمی‌توانم با یک قلم زدن زندگیتان را از هم پاشیده کنم

قاضی مطلبی رئیس شعبه ۲۶۹ این مجتمع قضایی خانواده خطاب به زن و مرد جوان، گفت: نمی‌توانم به راحتی با یک قلم زدن زندگی‌ها را از هم پاشیده کنم بنابراین باید درست تصمیم بگیریم و افرادی مانند شما باید مرا قانع کنید و دلیل موجه داشته باشد.

وی در ادامه، رسیدگی به جلسه را برای فرصت دادن بیشتر به زن و مرد به آینده موکول کرد.