به گزارش فارس، علی پروین پس از جلسه امروز با بازیکنان پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: جلسه بسیار خوبی با بچهها برگزار کردیم. من همان پروینی که بودم، هستم و با نام مدیر تیم تغییری نکردم. من آمدهام تا به پرسپولیس کمک کنم و به هر قیمتی به هدف خودم میرسم.

وی افزود: همه باید به استیلی کمک کنیم و نباید دنبال کار دیگری باشیم. من روز گذشته هم گفتم باید بنشینیم با استیلی حرف بزنیم و شرایط را جویا شویم. حرف دیگری نزدم. استیلی با قدرت کار خود را دنبال می‌کند و ما هم با او صحبت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره این سمت گفت: اگر بشود در کارهای فنی دخالت می‌کنم. در جلسه امروز فیلم بازی پرسپولیس و مس دیده شد و یک مقدار با بچه‌ها درباره مسائل مختلف حرف زدیم. استیلی، پنجعلی و برخی‌ها در این جلسه حرف زدند، ایرادها را گرفتیم تا انشاءالله در بازی مقابل نفت تهران به سه امتیاز برسیم.

پروین در خصوص رفاقت بازیکنان گفت: همه تلاش ما این است که بتوانیم بازیکنان را با همدیگر رفیق کنیم تا پرسپولیس موفق شود. اگر بتوانیم این کار را کنیم هیچکس جلودار پرسپولیس نیست.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا استیلی روز جمعه روی نیمکت خواهد نشست یا خیر نیز گفت: او با قدرت روی نیمکت می‌نشیند و کارش را دنبال می‌کند. ما هیچ اولتیماتومی به استیلی ندادیم. من در خصوص جلسه هیئت مدیره‌ خبر ندارم و اصلا قرار نبود جلسه‌ای برگزار شود. من در جریان این جلسه نیستم. فعلا سفت و سخت از استیلی حمایت می‌کنیم و انشاءالله با یک برد همه چیز درست می‌شود.

پروین در پاسخ به این سؤال که آیا شما در بازی‌های قبل پرسپولیس را ارنج می کردید گفت: تا الان من هیچ دخالتی اندازه نوک سوزن نداشتم. از اینکه ۴ دفاع در ترکیب پرسپولیس بود من بی خبرم. اگر شما " به خدا قسم " را قبول دارید من تا الان دخالتی نداشتم. حتی نظر هم ندادم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: ‌ هرگز روی نیمکت نمی‌نشینم و اگر استیلی این بازی را هم ببازد باز هم روی نیمکت می نشیند البته روز جمعه برابر نفت تهران نمی‌بازیم و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهیم.

پروین در پاسخ به این سؤال که چرا رویانیان درجلسه امروز نبود گفت: قرار نبود که ایشان در جلسه باشد. این جلسه کادر فنی بازیکنان با من بود. ما در این جلسه فیلم بازی را دیدیم. من از شما می پرسم که چرا باید ایشان در جلسه شرکت می‌کرد. ما می‌خواستیم فیلم بازی را ببینیم و یک خورده با بچه‌ها حرف بزنیم. همه دست به دست هم دادیم و یکدل شدیم تا پرسپولیس موفق شود.

وی اضافه کرد: من همیشه حرف دلم را می زنم چون دوست دارم پرسپولیس موفق شود. این خبری که برخی ها دوست داشتند استیلی برود و من او را نگه داشتم اصلا درست نیست. اصلا خبری مبنی بر برداشتن ایشان نبود. پرسپولیس اگر یک باخت داده دو بازی هم برده است. چیز مهمی نبود. شما اگر دقت کنید در این چند سال پرسپولیس در کرمان زیاد موفق نبوده و انشاءالله سعی می‌کنیم بازی با نفت اتفاقات را جبران کنیم.

پروین در پاسخ به این سؤال که درد پرسپولیس چیست عنوان کرد: یک مقدار این بچه‌ها بدشانس هستند و بد بازی می‌کنند. این تیم حاشیه‌ای ندارد. خوشبختانه رویانیان نیز با قدرت کار خود را دنبال می‌کند. به نظر من در فوتبال این حرف‌ها را می‌زنند که این یا آن کم کار بودند اصلا درست نیست. این حرف‌ها را نزنید.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا شما از روز سه شنبه با گرمکن ورزشی پرسپولیس را تمرین میدهید یا خیر گفت: خیر، من میخواهم به استیلی کمک کنم. اگر ایشان با من مشورت کرد در خدمتشان هستم. در مورد ترکیب هم به ایشان مشورت میدهم اما روی نیمکت نمی نشیم و از همان بالا بازی را نگاه می کنم.