به گزارش ایسنا،سرهنگ آژنگ گفت: ماموران پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي كردستان با دريافت يك فقره پرونده مبني بر برداشت غيرمجاز مبلغ قابل توجهي پول از حساب فردي در سنندج پيگيري اين موضوع را در دستور كار قرار دادند.

وی افزود: ماموران در بررسی دقیق از حساب این شهروند دریافتند که در دو نوبت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب این فرد برداشت شده است.

معاون هماهنگ ‌کننده فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری این سارق اینترنتی در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت، گفت: ماموران پس از به کارگیری روش‌های فنی و پلیسی، هکر سایت یکی از بانک‌های دولتی جلفا را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه این فرد پس از دستگیری منکر هرگونه ارتباط با این پرونده شد، گفت: این فرد در مواجهه با اسناد و مدارک موجود در دام تناقض‌گویی‌های خود اسیر و سرانجام به بزه انتسابی اعتراف کرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه این فرد با استفاده از اینترنت شخصی اقدام به برداشت مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان از حساب شهروند سنندجی کرده بود، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که این فرد از حساب شخصی در مشهد نیز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان برداشت کرده است.

وي در پايان با بيان اينكه اين هكر يكي از بانكهاي دولتي به همراه پرونده متشكله در اختيار مقامقضايي قرار دارد، گفت: اين فرد با استفاده از اينترنت شخصي خود در مغازه اقدام به برداشت غيرمجاز پول از حساب ديگران كرده است.