به گزارش خبرگزاري دانشجو،سعيد گل صنم لو گفت: بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد قصد برگزاري مناظرهاي با عنوان خط امام از ادعا تا عمل با حضور نمايندگان اصلاح طلب و اصولگرا در اين دانشگاه را داشت.

وی با بیان اینکه برای این منظور چند نفر از اصولگرایان و اصلاح طلبان در نظر گرفته شد، گفت: مجید انصاری از جمله افرادی بود که به عنوان نماینده طیف اصلاح طلبان و کسی که در دانشگاه‌های مختلف پیرامون این موضوع صحبت‌هایی را کرده بود، برای این مناظره در نظر گرفته شد.

گل صنم لو ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد چندین مرتبه به طرق مختلف و حتی به واسطه اشخاصی چون حجت الاسلام منتجب نیا، با وی برای حضور در مناظره تماس گرفت.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد با بیان اینکه مجید انصاری هر بار به دلایلی از زیرباررفتن در این مناظره طفره رفت، گفت: او با دلایل کاملاً غیرمنطقی و بهانه‌ قرار دادن حضور اشخاص طرف مناظره از پذیرش مناظره خودداری کرد.

وی ادامه داد: اشخاصی مانند رسایی، کوچک زاده، ذوالنور و بادامچیان را برای مناظره با انصاریان معرفی کردیم اما وی با بیان اتهاماتی مناظره مقابل این اشخاص را رد کرد.

گل صنم لو با بیان اینکه مجید انصاری، مدت‌ها قبل در دانشگاه مفید مطالبی را در خصوص شورای نگهبان و ولایت فقیه بیان کرده بود، گفت: سوال ما از ایشان این است که چرا تنها در دانشگاه مفید قم در خصوص این گونه مسائل بدون حضور نماینده‌ای از طیف مقابل صحبت می کنند و در شرایطی که بستر و زمینه گفت و گوی دو طرفه در خصوص این گونه مسائل برای ایشان در دانشگاه شاهد فراهم می شود از پذیرش آن خودداری می کنند.

مسئول سیاسی بسيج دانشجويي دانشگاه شاهد بيان داشت: جاي بسي تاسف است كه طلايه داران جبهه اصلاحات كساني هستند كه وقتي شرايط را براي يك مناظره و گفت و گويي كاملاً بي طرفانه مهيا مي بينند، از پذيرش آن سرباز مي زنند و تنها در دانشگاههاي خاص كه به طور قطع با ديدگاههاي آنها همخواني دارد به شبهه افكني در خصوص مسائل اصلي نظام مي پردازند.