اوباما: ترامپ صلاحیت رئیس جمهور شدن را ندارد

 باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا گفت دونالد ترامپ صلاحیت رئیس جمهور شدن را ندارد و برای فرماندهی کل نامناسب است.

اوباما در اظهاراتی در اوهایو گفت من از همه شما می خواهم در هفته باقیمانده بیشترین تلاش خود را به کار بندید تا اطمینان یابید رئیس جمهوری بعدی آمریکا هیلاری کلینتون است. به خاطر تلاش بسیار شما بیش از یک میلیون نفر در اوهایو رای خود را به صندوق انداختند.

رئیس جمهور آمریکا گفت این یک هفته شما نمی توانید وقفه در تلاش داشته باشید زیرا این هفته، آینده کشوری که ما آن را دوست داریم، رقم می خورد. شعار من این نبود که من می توانم بلکه شعار من این بود که ما می توانیم. من در همان موقع گفتم که من مرد کامل و رئیس جمهور بی عیب نخواهم بود اما گفتم که هر روز تلاش خواهم کرد تا اطمینان یابم زندگی شما بهتر خواهد شد.

باراک اوباما گفت فقط یک نامزد در این انتخابات است که زندگی خود را وقف آمریکای بهتر کرده و او رئیس جمهور بعدی آمریکا هیلاری کلینتون است اما اشتباه نکنید، اگر ما کار خود را در این هفت روز آینده انجام ندهیم، همه پیشرفت هایی که داشتیم، از دست می رود. آینده ما بستگی به کاری دارد که شما در هفت روز آینده خواهید کرد.

رئیس جمهور آمریکا گفت دونالد ترامپ صلاحیت رئیس جمهور شدن را ندارد. به حرف های من نگاه نکنید بلکه به بسیاری از جمهوریخواهان نگاه کنید که همین مطلب را می گویند.